Οι γυναίκες όταν έχουν ωορρηξία, επιζητούν περισσότερους άνδρες αλλά και...περισσότερα ψώνια, αναφέρει μια νέα μελέτη.
Η καθηγήτρια Κριστίνα Ντουράντε από το Πανεπιστήμιο του Τέξας, εξήγησε: «Ακριβώς όπως ένας ψαράς ρίχνει το δίχτυ, έτσι και οι γυναίκες όταν έχουν ωορρηξία γυναίκες επιδιώκουν να απλώσουν ένα ευρύ δίχτυ και να διευρύνουν τον αριθμό των πιθανών μνηστήρων που έχουν να επιλέξουν».
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Consumer Research, είναι η πρώτη έρευνα που δείχνει πως η επιλογή της συμπεριφοράς στις προσωπικές σχέσεις μπορεί να επηρεάσει και την επιλογή της συμπεριφοράς στις αγορές.
Οι ερευνητές διενήργησαν τέσσερις μελέτες που περιελάμβαναν 553 γυναίκες, μεταξύ 18 και 40 ετών, που δεν ήταν έγκυες και δεν λάμβαναν ορμονικά αντισυλληπτικά. Οι μελέτες διαπίστωσαν ότι η επιθυμία των γυναικών για καινούργιες επιλογές ανδρών, ενεργοποίησε και τη διάθεσή τους για ποικιλία σε ό,τι αφορά τα ψώνια τους. Η πίστη σε έναν σύντροφο, αντίθετα μειώνει την επιθυμία για ποικιλία στα ψώνια, γεγονός που υποδηλώνει πως η πίστη στις ρομαντικές σχέσεις μπορεί να μεταφραστεί σε πίστη και σε ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα.
«Για περίπου μία εβδομάδα κάθε μήνα, οι γυναίκες που έχουν κανονικό κύκλο και αποτελούν πάνω από ένα δισεκατομμύριο καταναλώτριες, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ανταποκριθούν στα μηνύματα μιας ανταγωνιστικής μάρκας από αυτήν που προτιμούν, ώστε να αλλάξουν τις συνήθειές τους» , επεσήμανε η Δρ. Ντουράντε.
Η μελλοντική έρευνα είναι απαραίτητη για να εξεταστεί κατά πόσο η κοινωνική αξία, το κόστος ή την ανταμοιβή της φύσης του προϊόντος επηρεάζει το αποτέλεσμα της γονιμότητας στην αναζήτηση ποικιλίας.