Οι αποφάσεις που λαμβάνετε καθημερινά είναι πολλές. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε ακόμα περισσότερες. Ανάμεσα στα θέματα που σας τριγυρίζουν καθημερινά υπάρχουν κάποια, τα οποία θα έπρεπε να ξεπερνάτε χωρίς να σας αγγίζουν.
Θέματα όπως ένα μικροατύχημα που μπορεί να σας στερήσει το όχημά σας για λίγες μέρες, μία αναπάντεχη βλάβη λίγο πριν ταξιδέψετε, μία αργοπορία από κάποιο συνεργείο που επισκευάζετε το όχημά σας και τόσα άλλα…
Οι 480 άνθρωποι της ΑΧΑ Ασφαλιστικής δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους ώστε οι πελάτες της Εταιρείας μέσα από την ασφάλεια αυτοκινήτου να ξεπερνούν τις κακοτοπιές χωρίς δεύτερη σκέψη.
Αποστολή της ΑΧΑ είναι να βοηθά τους πελάτες της να ζουν με λιγότερο άγχος στην καθημερινότητά τους, κάτι το οποίο περνά και μέσα από τις παροχές που έχουν τα προγράμματα για να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους.
Το 90% των πελατών της Εταιρείας αποζημιώνονται μέσα σε 20 ημέρες από τη στιγμή της ζημιάς, ενώ οποιαδήποτε καθυστέρηση για το υπόλοιπο 10% οφείλεται συνήθως σε διαδικασίες που μπορεί να σχετίζονται με την άλλη ασφαλιστική εταιρεία ή την αποστολή εγγράφων από πλευράς του πελάτη.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο 9 στους 10 πελάτες της ΑΧΑ Ασφαλιστικής δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία αποζημίωσής τους επιβεβαιώνοντας πως η εξυπηρέτηση της ΑΧΑ τόσο για τα προγράμματα αυτοκινήτου όσο και για τα άλλα προγράμματα της Εταιρείας είναι σε κορυφαίο επίπεδο.
Αυτό αποδεικνύεται και από τη στρατηγική της ΑΧΑ να βελτιώνει τις υπηρεσίες της, καινοτομώντας συνεχώς. Πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτής της στρατηγικής είναι το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» με το οποίο, οι πελάτες της Εταιρείας που διανύουν έως 5.000 χιλιόμετρα σε 12 μήνες μπορούν να έχουν σημαντική μείωση στα ασφάλιστρά τους.
Όταν αποτελείτε μέλος της οικογένειας του Ομίλου ΑΧΑ στον οποίο εργάζονται 157 χιλιάδες άνθρωποι και προστατεύουν καθημερινά 103 εκατομμύρια πελάτες σε 59 χώρες, μπορείτε να ξεχαστείτε από τις αναποδιές και να προχωράτε με περισσότερη σιγουριά και ηρεμία στη ζωή σας!