Συμπλήρωμα για bodybuilders αυξάνει το προσδόκιμο επιβίωσης

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι ανακάλυψαν μια χημική ουσία που ανοίγει δρόμο προς στο μυστικό της αιώνιας νεότητας. Ανακάλυψαν ότι, ένα συμπλήρωμα που χρησιμοποιείται από τους bodybuilders, αυξάνει το προσδόκιμο επιβίωσης.

Μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες έδειξε ότι η χημική ουσία AKG ( άλφα - κετογλουταρικό ) αυξάνει το προσδόκιμο ζωής έως και 50 τοις εκατό στα σκουλήκια που χρησιμοποιήθηκαν ως πειραματόζωα.

Το συμπλήρωμα χρησιμοποιείται για την κορύφωση της αθλητικής απόδοσης και μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της στυτικής δυσλειτουργίας. Αλλά τώρα, οι ερευνητές λένε ότι η χημική ουσία - η οποία συμμετέχει στο μεταβολικό μονοπάτι που παράγει ενέργεια - φαίνεται να καθυστερεί τη γήρανση με παρόμοιο τρόπο όπως η διατροφή.

Μια προγενέστερη μελέτη διαπίστωσε ότι η μείωση της πρόσληψης θερμίδων κατά μόνο 10% θα μπορούσε να κάνει τους ανθρώπους να ζουν περισσότερο. Και τώρα, φαίνεται ότι η ουσία AKG μιμείται τα οφέλη της χαμηλοθερμιδικής δίαιτας, βοηθώντας τους ανθρώπους να κάψουν το λίπος.

Τα τελευταία πειράματα στο μικροσκοπικό σκουλήκι εργαστηρίου Caenorhabditis elegans έδειξαν ότι η AKG καθυστερεί τη γήρανση , και καθορίζουν τον μηχανισμό με τον οποίο γίνεται αυτό. Οι ερευνητές δήλωσαν ότι η AKG δρα σε μία πρωτεΐνη που παράγει ενέργεια , θέτοντας το σώμα σε μία κατάσταση παρόμοια με μία χαμηλοθερμιδική διατροφή. Λαμβάνοντας AKG επεκτάθηκε η διάρκεια ζωής των σκουληκιών με τη ρύθμιση του ενεργειακού τους μεταβολισμού - και αυτό θα μπορούσε να ανοίξει δρόμους και ελπίδες για το ελιξίριο της νεότητας.