Τι κάνει στ’ αλήθεια ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίζει στις μέρες μας; Μα φυσικά «τα αιώνια ζητούμενα»: Η καλή σχέση τιμής ποιότητας και οι άνθρωποι του. Μάθετε ποια είναι τα καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, με βάση την αξιολόγηση των πελατών τους και την τιμή τους.
Μπορεί ο τουρισμός, ο τρόπος που επιλέγουμε τις διακοπές μας και οι ταξιδιωτικές μας συνήθειες να αλλάζουν συνεχώς, όμως υπάρχουν πράγματα που παραμένουν σταθερές αξίες στο χρόνο. Ένα από αυτά είναι τα κριτήρια αξιολόγησης μας όταν επιλέγουμε ένα ξενοδοχείο, για όποιον λόγο κι αν το επιλέγουμε. Διακοπές ή δουλειά, είναι οι δυο πιο συνήθεις λόγοι για τους οποίους αφήνουμε το ωραίο μας σπίτι και κρεβάτι και νοικιάζουμε ένα δωμάτιο κάπου αλλού. Αυτά που ζητάμε είναι σχεδόν πάντα ίδια. Μεγάλοι πρωταγωνιστές στις επιλογές μας, η καθαριότητα, η άνεση, η τοποθεσία, οι υπηρεσίες, το προσωπικό και η σχέση ποιότητας/τιμής και ο καθένας βάζει τη δική του σειρά προτεραιότητας. Με τη βοήθεια της Trivago, (www.trivago.gr) επιλέξαμε τα καλύτερα ξενοδοχεία για τον Νοέμβριο, με βάση την αξιολόγηση στα παραπάνω κριτήρια και τις τιμές τους. Θα βρείτε τα δέκα καλύτερα ξενοδοχεία όπου το δίκλινο κοστίζει μέχρι €50, μέχρι €70 και πάνω από €100.
H μηχανή σύγκρισης της Trivago
Θυμίζουμε ότι η trivago είναι μια online μηχανή που συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 100 διαφορετικά sites κρατήσεων για 600.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον προσφέρει 34 εκατομμύρια αναφορές για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. 18 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago και καταφέρνουν να «γλιτώσουν» ως και 35% από τα χρήματα τους κατά μέσο όρο ανά κράτηση. Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες online κρατήσεων όπως η booking.com και η expedia.com δίνουν τα στοιχεία τους προς σύγκριση στην Trivago.
Αληθινές κριτικές πελατών
Επιλέξαμε και παρουσιάζουμε αυτούσιες κάποιες από τις πιο συνήθεις κριτικές που έχουν γράψει άτομα που έμειναν σε αυτά τα ξενοδοχεία και προέρχονται είτε από την Ελλάδα, είτε από το εξωτερικό. Σημειώνεται, ότι οι τιμές αυτές ισχύουν για τον Νοέμβριο του 2012, ενώ η αξιολόγηση τους – που είναι από το 1 έως το 100 – βασίζεται στις συνολικές κριτικές που έχει λάβει το κάθε ξενοδοχείο.
Από αυτή την έρευνα προκύπτουν πολύ σημαντικά στοιχεία. Οι κριτικές των πελατών αποδεικνύουν ότι αυτό που θα θυμούνται περισσότερο από ένα ξενοδοχείο, είναι οι άνθρωποι του, γι’ αυτό και τους αποκαλούν με τα μικρά τους ονόματα. Την ίδια ώρα είναι προφανές ότι ακόμα και σε ένα πολύ οικονομικό ξενοδοχείο, μπορείς να περάσεις σαν βασιλιάς και να σου μείνει μια αξέχαστη εμπειρία.