Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοπόρες ενέργειες δίνοντας έμφαση στα νέα σύγχρονα μέσα
Σημαντικές διακρίσεις τόσο σε ελληνικό όσο και σε ευρωπαϊκό έδαφος απέσπασε ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel σε κορυφαίες διοργανώσεις διεθνούς επιπέδου για την πρωτοπόρα διεθνούς εμβέλειας ψηφιακή καμπάνια του και για τις καινοτόμες, σύγχρονες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες που εφάρμοσε στα social media.
Ειδικότερα στα Lovie Awards, το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό διαγωνισμό στον τομέα του Digital Marketing κι έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς παγκοσμίως, η διαδικτυακή καμπάνια της Grecotel «Create Dreams» που σχεδιάστηκε από την εταιρεία Interweave, απέσπασε το βραβείο κοινού και το χάλκινο βραβείο της επιτροπής, ενώ συμπεριλήφθηκε στην βραχεία λίστα (shortlisted) στην κατηγορία Mobile: Lifestyle.
Επίσης στα φετινά Social Media Awards 2016 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications, η Grecotel μέσω της εταιρίας Interweave -με την οποία συνεργάζεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγική της εταιρίας στα Ψηφιακά
Μέσα- απέσπασε το πλατινένιο βραβείο για «την πιο αποτελεσματική χρήση των Social Media». Ο Όμιλος βραβεύτηκε επίσης με χρυσό βραβείο για την «πιο αποτελεσματική χρήση των Social Media στον κλάδο του Τουρισμού» και με το κορυφαίο βραβείο για την «αποτελεσματικότερη χρήση του LinkedIn».
Σημειώνεται ότι και στις δύο διοργανώσεις οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από διεθνείς επιτροπές, απαρτιζόμενες από καταξιωμένες προσωπικότητες του χώρου της ψηφιακής επικοινωνίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του design και της διαφήμισης και της επικοινωνίας.
Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοπόρες ενέργειες δίνοντας έμφαση στα νέα σύγχρονα μέσα, σχεδιάζοντας digital-first ενέργειες επικοινωνίας σε διεθνή εμβέλεια και εφαρμόζοντας διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού των ξενοδοχείων στην ψηφιακή επικοινωνία και δράση.