Το συμβάν της προηγούμενης εβδομάδας ενδέχεται να κοστίσει στην British Airways περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ
Σε δεινή θέση έχει περιέλθει η British Airways, η εικόνα της οποίας έχει υποστεί ισχυρότατο πλήγμα μετά τις αλλεπάλληλες ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων που εκτελούνταν από τα αεροδρόμια Χίθροου και Γκάντγουικ το περασμένο Σάββατο.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν εντός των αεροδρομίων τουλάχιστον 75.000 επιβάτες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Άλεξ Κρουζ επισήμανε ότι για όλη αυτήν την αναστάτωση ευθύνεται η κατάρρευση του ηλεκτρονικού πληροφορικού συστήματος της εταιρίας.
Αρνήθηκε κατηγορηματικά, πάντως, ότι έλαβε χώρα κυβερνοεπίθεση.
«Όταν ηρεμήσουν τα πράγματα, θα κάνουμε εξονυχιστική έρευνα για να εντοπίσουμε την αιτία αυτού του πολύ δυσάρεστου γεγονότος», δήλωσε ο κ. Κρουζ.
Η βλάβη συνέβη μετά τη διακοπή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στα ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρίας, προκαλώντας αναταραχή στις υπηρεσίες της σε όλο τον κόσμο και πλήττοντας τα τηλέφωνα της κέντρα και την ιστοσελίδα της.
Το συμβάν της προηγούμενης εβδομάδας ενδέχεται να κοστίσει στην British Airways περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ, που θα δωθούν σε αποζημιώσεις των πελατών της.
Το συνδικάτο εργαζομένων της εταιρίας (GBM) κατηγορεί τον κ. Κρουζ για την κατάρτιση ενός προγράμματος υψηλών περικοπών στον προϋπολογισμό της εταιρίας, καθώς και για την ανάθεση του ηλεκτρονικού συστήματος σε ινδική εταιρία ηλεκτρονικών υπηρεσιών, αναφέρει η Καθημερινή.
Η μετοχή της British Airways υποχώρησε πάνω από 4% την Τρίτη, λίγε ημέρες μετά την αναστάτωση που επικράτησε στα δύο προαναφερθέντα αεροδρόμια.