Ποια είναι τα sites που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στις αποφάσεις τους, όταν πρόκειται να διαλέξουν τον προορισμό τους?
Μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε το TravelSupermarket, έδειξε ότι οι βασικές επιρροές είναι τα sites που κάνουν συγκρίσεις, αλλά και εκείνα που φιλοξενούν σχόλια και κριτικές. Το 42% των 5.000 παραθεριστών που απευθύνθηκε η έρευνα, δήλωσαν ότι επισκέπτονται αυτές τις ιστοσελίδες για να εμπνευστούν.
Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 36% επηρεάζονται από φίλους, ενώ ένα επιπλέον 6% επηρεάζονται από τις φωτογραφίες των φίλων τους στο Facebook και τα άλλα κοινωνικά δίκτυα. Μόνο το 1% είπε ότι επιλέγει ένα μέρος επειδή είναι ο αγαπημένος προορισμός κάποιας διασημότητας. Πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των τουριστών εξακολουθούν να επηρεάζονται από φυλλάδια, ενώ οι face-to-face συστάσεις από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας απόφασης για το 9% από αυτούς.
Οι νεότερες γενιές (άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 29 ετών) είναι το πιο πιθανό να διαλέξει φωτογραφίες που θα βρει στο Facebook, το οποίο θεωρείται αξιόπιστη πηγή (14%). Μόνο το 12% των τουριστών εμπνέονται από τα ειδικά προγράμματα για ταξίδια στην τηλεόραση.