Σήμερα το τρενάκι με δυο μικρά βαγόνια και την ντηζελοηλεκτρική μηχανή στο κέντρο ξεκινά από το σταθμό του Διακοπτού
Το Διακοπτό με τα Καλάβρυτα συνδέεται με σιδηροδρομική γραμμή η οποία εγκαινιάστηκε το 1896 και ήταν ένα από τα πιο δύσκολα έργα της εποχής της.

Είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα και όχι μόνο.

Ο σιδηρόδρομος χαρακτηρίζεται οδοντωτός επειδή ο συρμός «σκαλώνει» σε οδοντωτές σιδηροτροχιές στα σημεία όπου η κλίση του εδάφους το απαιτεί. Η διαδρομή διαρκεί μία ώρα και η ταχύτητα του τρένου κυμαίνεται από 30 έως 40 χιλιόμετρα στη γραμμή και από 6 έως 15 στα «δόντια», τα ειδικά γρανάζια δηλαδή, στα οποία γαντζώνεται.

Σήμερα το τρενάκι ξεκινά από το Διακοπτό και ανηφορίζει προς τα Καλάβρυτα. Διασχίζει το φαράγγι του Βουραϊκού περνώντας από σήραγγες και γέφυρες, προσφέροντας στους επιβάτες μια πραγματικά μοναδική εμπειρία.
