Αύξηση 68% στις αναζητήσεις των Ελλήνων προς Βουλγαρία Τα αποτελέσματα του Καταλόγου Ξενοδοχειακών τιμών της www.trivago.gr για το μήνα Φεβρουάριο.
H Aegean στηρίζει τους κατοίκους της Κεφαλονιάς Αύξηση δρομολογίων και ενιαίο ναύλο μέχρι τις 17 Φεβρουαρίου.
Aegean – Olympic Air: Αύξηση 12% στην επιβατική κίνηση Αιτία οι νέοι προορισμοί και η ανάκαμψη της κίνησης σε παραδοσιακούς.
Ξεκινά η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού και εστίασης HORECA Περισσότεροι από 525 εκθέτες σας περιμένουν σε 45.000 τ.μ. στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Ρεκόρ ακριβείας πτήσεων το 2013 για τη Lufthansa Στην ώρα τους πάνω από το 85% του συνόλου των πτήσεων σε Φρανκφούρτη και Μόναχο.
H Costa Navarino φιναλίστ στα Tourism for Tomorrow Awards Στα φετινά βραβεία, η Costa Navarino αποτελεί το μοναδικό Φιναλίστ από την Ελλάδα, ανάμεσα σε 56 χώρες.
Ρεκόρ πωλήσεων στη μεταφορά επιβατών του Ομίλου Lufthansa Ο Όμιλος αυξάνει σημαντικά το συντελεστή πληρότητας των αεροσκαφών αγγίζοντας σχεδόν το 80%.
Σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ ΕΞΑΑ και Marketing Greece Στόχος η προβολή και ανάδειξη του προορισμού “Αθήνα” στη διεθνή κοινή γνώμη και στις βασικές τουριστικές αγορές.
Οι δημοφιλέστεροι χειμερινοί προορισμοί των Ελλήνων Το Μπάνσκο της Βουλγαρίας βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των Ελλήνων με το συντριπτικό ποσοστό του 20 %.
Σε πολύ καλή κατάσταση οι τουριστικές υποδομές της Κεφαλονιάς Διαβεβαιώσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων.
Ryanair: O μύθος των φθηνών εισιτηρίων Παράδειγμα για το πώς η φανταχτερή διαφήμιση για ναύλο 49,70 ευρώ, φτάνει σύνολο τα 165,95 ευρώ.
Αύξηση 121% στις ξενοδοχειακές τιμές στο Sochi Οι ταξιδιώτες που θα επιλέξουν να επισκεφτούν τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες θα κληθούν να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη.
Ryanair : Χρεώνει τους εκπαιδευόμενους για να τους… προσλάβει ! Η - κατά τα άλλα χαμηλού κόστους - αεροπορική εταιρεία ζητά... δίδακτρα από τους υποψήφιους προς πρόσληψη, τους οποίους και μπορεί να απορρίψει στη συνέχεια, χωρίς καμία επιστροφή χρημάτων
Εσύ, “Είσαι Μέσα” στην καμπάνια “We Discover Greece”; Μπες κι εσύ στην καμπάνια "We Discover Greece" και δείξε σε όλο τον κόσμο τη "δική σου Ελλάδα".
Τουρισμός: Αύξηση 15,2% στις αφίξεις το 9μηνο του 2013 Η πολύ θετική εικόνα για την τουριστική κίνηση προς την Ελλάδα πέρυσι αποτυπώνεται στα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος.
Η MidEast επιλεγμένος συνεργάτης της Εκκλησίας της Ελλάδος Η τουριστική εταιρεία ξεχώρισε μέσω διαγωνισμού ανάμεσα σε μεγάλο αριθμό ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.
Τα πάντα για τη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού και εστίασης HORECA Θα πραγματοποιηθεί από 7 έως 10 Φεβρουαρίου 2014 στο Metropolitan Expo - Χορηγός επικοινωνίας της 9ης διοργάνωσης είναι το news.gr.
Στις 14-15 Απριλίου το 2ο Travel Trade Athens 2014 O θεσμός ξεκίνησε το 2013 στο πλαίσιο της Στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την στοχευμένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά.
Germanwings: Διάκριση για τη συνέπεια πτήσεων Η αεροπορική εταιρεία κατέλαβε τη δεύτερη θέση μεταξύ όλων των ευρωπαϊκών εταιρειών.
Διπλή διάκριση για το Anazoe Spa της Costa Navarino Η νέα σημαντική διάκριση για το Anazoe Spa, ενισχύει περαιτέρω τη θέση του ανάμεσα στα καλύτερα spa της Ευρώπης.