Η τουριστική προβολή της Αθήνας, η αποκατάσταση της εικόνας της στη διεθνή αγορά και η προώθηση της πόλης ως αυτόνομου ταξιδιωτικού προορισμού, βρίσκεται στο επίκεντρο του Travel Trade Athens 2013, που διοργανώνει ο δήμος Αθηναίων στις 22 και 23 Απριλίου 2013, στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης.
Την πρόσκληση του δήμου Αθηναίων έχουν αποδεχθεί και θα συμμετάσχουν περισσότεροι από 60 hosted buyers από το εξωτερικό και 100 προμηθευτές από όλο το φάσμα της τουριστικής αγοράς της Αθήνας, σε ένα διήμερο workshop και συναντήσεων, ενώ αναμένεται και η συμμετοχή τουλάχιστον 15 δημοσιογράφων και εκπρόσωπων ξένων Μέσων Ενημέρωσης.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, θα καλωσορίσει τους συμμετέχοντες στη διοργάνωση σε ειδική τελετή υποδοχής στο Δημαρχιακό Μέγαρο στην Πλατεία Κοτζιά, την Κυριακή 21 Απριλίου. Τη Δευτέρα 22 Απριλίου, ο δήμαρχος Αθηναίων θα ανοίξει τις εργασίες του workshop με τις προκαθορισμένες συναντήσεις μεταξύ hosted buyers και προμηθευτών και την Τρίτη 23 Απριλίου θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου για τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της διοργάνωσης και για τη σημασία της στην τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας.
Πρόκειται για το πρώτο διεθνές workshop αποκλειστικά για το προορισμό της Αθήνας, το οποίο διοργανώνεται από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association- ETOA). Στο πλαίσιο του Travel Trade Athens 2013, θα συζητηθούν οι εξελίξεις στη διεθνή αγορά τουρισμού και συνεδρίων και θα παραστούν εκπρόσωποι και ομιλητές από τις διοικήσεις φορέων διεθνούς εμβελείας, όπως η Παγκόσμια Ομοσπονδία Τουρισμού Νεότητας (WYSE), η Διεθνής Ένωση Διοργανωτών Συνεδρίων (MPI), ο Διεθνής Σύνδεσμος Τουρισμού Gay&Lesbian (IGLTA) κ.α.
Το πρόγραμμα φιλοξενίας των ξένων επισκεπτών, πέραν των επαγγελματικών συναντήσεων, περιλαμβάνει τη διενέργεια περιηγήσεων και επισκέψεων εργασίας με σκοπό την παρουσίαση του χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της μητροπολιτικής Αθήνας καθώς και ένα ιδιαίτερα προσεγμένο πρόγραμμα κοινωνικών εκδηλώσεων.
Η διοργάνωση, Travel Trade Athens, θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και θα αφορά μόνον στην Αθήνα, αποφασίστηκε και υλοποιείται στο πλαίσιο της στρατηγικής του δήμου Αθηναίων για την τουριστική προβολή της πόλης μετά από συμφωνία της ΕΑΤΑ με την ETOA.