Πόλος έλξης για χιλιάδες τουρίστες είναι το Κέντρο της Αθήνας τις ημέρες των εορτών, όπως προκύπτει από μία σύντομη βόλτα στο κέντρο της πόλης. Η τουριστική κίνηση παραμένει υψηλή και τον Δεκέμβριο και δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν την Ελλάδα για να περάσουν την περίοδο των Γιορτών.
Στο ίδιο μήκος και η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, η οποία δήλωσε σε συνέντευξή της στον Alpha 989:
«Είχαμε 19% αύξηση από την Αγγλία για χειμερινό τουρισμό» και τόνισε ότι «στην Ελλάδα έχουμε παραδείγματα τουρισμού, που είναι πρωτοτυπία για το εξωτερικό. Η Ελλάδα συνδυάζει σε μικρή απόσταση τη θάλασσα με το βουνό. Έχουμε πολλά πράγματα που μπορούμε να προβάλλουμε απλά χρειαζόμαστε προβολή και διαφήμιση και έχουμε κάνει στοχευμένες δράσεις γι’ αυτό. Έχουμε υπέροχα μέρη που μπορούμε να προτείνουμε στους ξένους, όπως πχ τα… Τζουμέρκα».
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, το 2016 δεν είχαμε μόνο ρεκόρ τουρισμού από το εξωτερικό αλλά ταξίδεψε και μεγάλο ποσοστό Ελλήνων, μπαίνουμε στην διαδικασία του εσωτερικού ελληνικού τουρισμού», επεσήμανε η κυρία Κουντουρά, τονίζοντας την επιμήκυνση της περιόδου από το Μάρτιο ως και το Νοέμβριο και την στήριξη ειδικών κατηγοριών τουρισμού, όπως ο εναλλακτικός τουρισμός και ο αγροτουρισμός, ο περιπατητικός ή ο ποδηλατικός.
Εξέφρασε μάλιστα και τον προβληματισμό της για βρετανικό δημοσίευμα που κατατάσσει τις χώρες μας στις πολύ επικίνδυνες χώρες, μαζί με την Τουρκία, την Τυνησία και την Αίγυπτο λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Αυτά που μας προβληματίζουν τα αντιμετωπίζουμε και μέσα από τα γραφεία μας στο εξωτερικό. Και πέρσι παρουσίαζαν μια ψεύτικη εικόνα για την Ελλάδα. Έχουμε δυστυχώς πολύ μικρό budget για την προβολή.
Έχουμε όμως τα social media και δείχνουμε σε τουρίστες την πραγματικότητα με κάμερες, τί πραγματικά συμβαίνει στη χώρα μας. Είμαστε πχ στρατηγική επιλογή ως χώρα για κρουαζιέρα. Πολλές φορές υπάρχει μια υπερβολή και μια παραπλάνηση. Δυστυχώς και από τα εθνικά μέσα φεύγουν ειδήσεις και εικόνες που δημιουργούν προβλήματα.
Εμείς στο γραφείο έχουμε μια ομάδα παιδιών, που τα εντοπίζει όλα αυτά και τα κοιτάει. Έχουμε πολλούς travel bloggers που έχουν αναλάβει την προβολή της Ελλάδας».