Εντυπωσιακή αύξηση 75% στην online αγορά ταξιδιωτικών πακέτων καταγράφηκε το εννεάμηνο του 2016
Εντυπωσιακή αύξηση 75% στην online αγορά ταξιδιωτικών πακέτων καταγράφηκε το εννεάμηνο του 2016, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Travel Plan, του ελληνικού ταξιδιωτικού οργανισμού. Το στοιχείο αυτό επιβεβαιώνει αφενός την αυξανόμενη τάση των Ελλήνων να οργανώνουν διαδικτυακά τα ταξίδια τους και, αφετέρου, την προτίμησή τους στα οργανωμένα ταξίδια, τα οποία παρέχουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές και υπηρεσίες σε σύγκριση με τις μεμονωμένες κρατήσεις και αγορές.
Η τάση φαίνεται μάλιστα να ενισχύεται το επόμενο διάστημα, αφού για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου παρατηρείται ήδη πολύ υψηλή κίνηση στην online αγορά πακέτων διακοπών. Ειδικότερα, για το εξωτερικό, τις περισσότερες προτιμήσεις των Ελλήνων ταξιδιωτών του τριημέρου συγκεντρώνουν η Ρώμη και το Λονδίνο, και για το εσωτερικό, η Πύλος και η Αράχωβα.
Σημειώνεται ότι, σημαντικό ρόλο στη στροφή των Ελλήνων ταξιδιωτών προς τα online πακέτα διακοπών αποτέλεσε και η εφαρμογή της νέας ευρωπαϊκής οδηγίας που ψηφίστηκε πέρυσι τον Οκτώβριο από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όπως τονίζει το Travel Plan. Σύμφωνα με την οδηγία, οι ταξιδιώτες που αγοράζουν το δικό τους πακέτο διακοπών μέσω διαδικτύου, έχουν πλέον την ίδια προστασία με εκείνους που το αγοράζουν από τους παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Μάλιστα, μέσα από τη νέα οδηγία διευρύνθηκε και ο ορισμός του πακέτου οργανωμένου ταξιδιού προκειμένου να συμπεριλάβει περισσότερα είδη ταξιδιωτικών ρυθμίσεων που γίνονται online, όπως η αγορά αεροπορικών εισιτηρίων, η διαμονή σε ξενοδοχείο και η ενοικίαση αυτοκινήτου, τονίζεται στην ανακοίνωση.