Για τρεις μέρες, τον Φεβρουάριο του 2014, στο κέντρο της Στοκχόλμης, στη Σουηδία, η Ελλάδα θα αναδείξει τα καλύτερα στοιχεία της από τον Τουρισμό, τον Πολιτισμό και τη Γαστρονομία της στο πλαίσιο του 1ου Grekland Panorama, μίας πολυδιάστατης διοργάνωσης αποκλειστικά για την Ελλάδα.
Το Grekland Panorama θα διοργανωθεί από τις 14 έως και τις 16 Φεβρουαρίου 2014, από την εταιρεία North Events, στο εκθεσιακό κέντρο Globe Arenas, Annexete στην Στοκχόλμη, με πρωταρχικό στόχο μία πρωτοποριακή και δυναμική παρουσίαση της χώρας μας και του τουριστικού της προϊόντος, σε επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς και στο ευρύ κοινό των Σκανδιναβικών αγορών.
Η επίσημη παρουσίαση του Grekland Panorama πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης, παρουσία του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Πάνου Λειβαδά, του Προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Γιώργου Τσακίρη, του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και Α΄Αντιπροέδρου του ΣΕΤΕ κ. Γιάννη Ρέτσου, εκπροσώπων εθνικών και τοπικών τουριστικών φορέων και Ενώσεων Ξενοδόχων, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων.
Επίσημοι προσκεκλημένοι ήταν ο κ. Τάκης Φιλιππόπουλος, Αντιπρόεδρος της Apollo Kuoni, η κα Johanna Strand, Product Manager Greece της TUI Nordic και ο κ. Φρίξος Παπαδόπουλος, ιδρυτής και Πρόεδρος της Fontana Food AB της μεγαλύτερης εταιρίας εισαγωγής και εμπορίας ελληνικών προϊόντων στην Σουηδία, ενώ μαγνητοσκοπημένο μήνυμα υποστήριξης της διοργάνωσης έστειλε και ο διάσημος σχεδιαστής Πάνος Παπαδόπουλος, του οίκου Panos Emporio.
Παρουσιάζοντας το προφίλ του Grekland Panorama, εκ μέρους της North Events, ο κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης, επισήμανε αρχικά τη μεγάλη σημασία που έχουν οι Σκανδιναβικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, με περισσότερο από 1,5 εκ. επισκέπτες ετησίως, οι οποίοι στην συντριπτική πλειονότητά τους έχουν ιδιαίτερα υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Υπό το πρίσμα του σταθερού ενδιαφέροντος των Σκανδιναβών για την Ελλάδα, ως τουριστικού προορισμού αλλά και των πρόσφατων εξελίξεων, με βασικούς tour operators της Σκανδιναβικής αγοράς να επεκτείνουν φέτος την τουριστική περίοδο έως και τα τέλη Νοεμβρίου, η διοργάνωση του Grekland Panorama αποκτά ειδικό ενδιαφέρον και βαρύτητα.
Την πρώτη μέρα της διοργάνωσης, θα πραγματοποιηθεί ένα στοχευμένο workshop B2B, με συμμετοχή εκπροσώπων των tour operators που δραστηριοποιούνται στις Σκανδιναβικές αγορές, τουριστικών γραφείων και αεροπορικών εταιρειών, κατά τη διάρκεια του οποίου θα γίνουν συναντήσεις με ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις και επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς.
Το ίδιο βράδυ θα γίνει η επίσημη τελετή εγκαινίων του Grekland Panorama, που θα έχει χαρακτήρα “Ελληνικής Βραδιάς” και με επίσημους προσκεκλημένους προσωπικότητες και παράγοντες του πολιτικού, τουριστικού και επιχειρηματικού κόσμου της Σουηδίας.
Τις δύο μέρες που η διοργάνωση θα είναι ανοικτή για το κοινό (χωρίς εισιτήριο), τα 3.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου θα γεμίσουν από εικόνες, ήχους και γεύσεις Ελλάδας, με πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, διαγωνισμών και δρώμενων, για μικρούς και μεγάλους. Σημειώνεται ότι το Globe Arenas, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της Σουηδικής πρωτεύουσας, επισκέπτονται καθημερινά δεκάδες χιλιάδες κόσμου, μεγιστοποιώντας έτσι τους στόχους των διοργανωτών να προσεγγίσουν πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών.
Πριν και μετά το Grekland Panorama, προγραμματίζονται και άλλες εκδηλώσεις πολιτιστικού και γαστρονομικού χαρακτήρα που θα ενισχύσουν συμπληρωματικά την παρουσίαση της Ελλάδας. Πρόκειται ένα μεγάλο εγχείρημα το οποίο μέχρι στιγμής υποστηρίζουν θερμά και έμπρακτα οι μεγάλοι tour operators της Σκανδιναβίας Apollo Kuoni, TUI Fritidsresor, VING, Airtours, Tema Resor κ.α. και από την Ελλάδα, το ΞΕΕ, η ΠΟΞ, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ καθώς και πληθώρα προορισμών και επιχειρήσεων που έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους.
Περισσότερες πληροφορίες για τη διοργάνωση και λεπτομέρειες για συμμετοχές πατήστε εδώ