Oι αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να δίνουν ένα πολύ θετικό μήνυμα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη διαρκή και δυναμική υποστήριξη που τους παρέχει, σε μια τόσο αρνητική και κρίσιμη στιγμή για την οικονομία και τον κλάδο.
Για μία ακόμη χρονιά, με τα πρώτα σημάδια σταθεροποίησης να διαφαίνονται στην εξέλιξη της θερινής κίνησης του αεροδρομίου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι υποψήφιο αεροδρόμιο σε παγκόσμιο επίπεδο, στην τελική φάση των «World Routes Airport Marketing Awards 2013», για την καλύτερη πολιτική και υλοποίηση προγραμμάτων οικονομικών κινήτρων και υποστήριξης.
Το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως «ψήφισαν» και πάλι «Αθήνα», είναι μια σημαντική αναγνώριση της συνεχώς ενισχυόμενης και εξελισσόμενης υποστήριξης και άμεσης ανταπόκρισης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στις τρέχουσες συνθήκες, με την επιπλέον παροχή στοχευμένων κινήτρων προς τις εταιρείες, που για τη χειμερινή περίοδο 2013-14 αντιστοιχούν σε μείωση έως 70% των χρεώσεων του αεροδρομίου.
Η τελική αξιολόγηση των αεροδρομίων και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων τους θα πραγματοποιηθεί από ομάδα ειδικών του κλάδου και αεροπορικών εταιρειών, στις αρχές Οκτωβρίου στο Las Vegas, στο πλαίσιο του Συνεδρίου Ανάπτυξης Αερογραμμών World Routes 2013.
Για την ιδιαίτερα θετική αξιολόγηση της προσπάθειας του αεροδρομίου, η Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Η επί σειρά ετών καταξίωση του αεροδρομίου μας ως προτύπου στο χώρο του αεροδρομιακού μάρκετινγκ – με 12 συνεχόμενα βραβεία σε 9 χρόνια σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο - αντικατοπτρίζει τη διαχρονική και επιτυχημένη συνεργασία του αεροδρομίου με τους βασικούς συνεργάτες μας. Ευχαριστούμε θερμά τις αεροπορικές εταιρείες που για μία ακόμη φορά μας προκρίνουν ανάμεσα στα αεροδρόμια που τις υποστηρίζουν υποδειγματικά, συμμετέχοντας, με ουσιαστικά και στοχευμένα μέτρα, τόσο στο επιχειρηματικό ρίσκο όσο και στην αναπτυξιακή δραστηριότητά τους.»