Έρευνα για την ικανοποίηση εκθετών και επισκεπτών της έκθεσης για τα Ξενοδοχεία και τη Μαζική Εστίαση HORECA 2013, πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία Forum S.A.
Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαίωσαν την μεγάλη επιτυχία της έκθεσης, που καταφέρνει κάθε χρόνο να συγκεντρώνει υπό τη σκέπη της σύσσωμους όλους τους κλάδους επαγγελμάτων γύρω από τον τουρισμό και τη γαστρονομία. Την έρευνα πραγματοποίησε η εταιρεία μελετών Opinion και τα πορίσματά της παρουσιάζονται στη συνέχεια και με τη βοήθεια των πινάκων.
Σημειώνεται ότι η φετινή διοργάνωση κατάφερε να συγκεντρώσει : 470 εκθέτες, 120.000 επαγγελματίες επισκέπτες από 36.000 επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού και ευρύτερου επισιτιστικού κλάδου.
Αποτελέσματα της έρευνας για τους επισκέπτες
Η πρώτη φάση της έρευνας που επικεντρώθηκε στους επισκέπτες πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια της έκθεσης, με συνεντεύξεις κατά την έξοδο των ερωτώμενων, με χρήση ημιδομημένου ερωτηματολογίου, σε δείγμα 600 επαγγελματιών (decision makers στην επιχείρηση) την Κυριακή 10/2/2013 και τη Δευτέρα 11/2/2013. Όλοι οι ερωτώμενοι έχουν επιχείρηση ή σκοπεύουν να ανοίξουν κάποια στο άμεσο μέλλον (στους κλάδους Hotel, Café, Restaurant) και προέρχονταν από όλη τη χώρα.
Για τη σωστή λειτουργία των σημείων συνέντευξης, υπήρξαν 2 ειδικά διαμορφωμένα kiosks με 4 ερευνητές ανά kiosk και 1 supervisor. Η έρευνα εστίαζε σε συγκεκριμένους τομείς όπως: Συνολική ικανοποίηση από την έκθεση κ.λπ. Όπως θα δείτε και στους παρακάτω πίνακες, οι εντυπώσεις των επισκεπτών ήταν κάτι παραπάνω από θετικές με το το 88% του συνόλου να δηλώνει ικανοποιημένο και εξαιρετικά ικανοποιημένο από την επίσκεψή του.
Αποτελέσματα της έρευνας για τους εκθέτες
Και στην περίπτωση των εκθετών η εταιρεία ερευνών ΟPINION κινήθηκε με ανάλογο τρόπο, προκειμένου να εντοπίσει τον βαθμό ικανοποίησης των εκθετών. Στη δεύτερη φάση της έρευνας, ωστόσο, επέλεξε να μην προσεγγίσει τους ερωτώμενους στη διάρκεια της έκθεσης, για να τους δώσει τον απαραίτητο χρόνο να διαμορφώσουν μια πιο κατασταλαγμένη άποψη. Για την ακρίβεια, τους προσέγγισε μία εβδομάδα μετά το τέλος της έκθεσης, ενώ όσον αφορά τη μεθοδολογία της έρευνας, επέλεξε τις τηλεφωνικές συνεντεύξεις με χρήση ημιδομημένου ερωτηματολογίου.
Συγκεκριμένα, πραγματοποίησε ποσοτική έρευνα αγοράς σε μορφή Τηλεφωνικών Συνεντεύξεων (C.A.T.I. – Computer Aided Telephone Interviews), οι οποίες έγιναν με τους Ιδιοκτήτες / Υπεύθυνους της εταιρείας. Συνολικά διεξήχθησαν 250 επιτυχείς συνεντεύξεις – από την λίστα ονομάτων που είχε δοθεί από τη διοργανώτρια. Το δείγμα ήταν κατανεμημένο ως προς τα 4 hall της έκθεσης και ως προς τα τετραγωνικά των περιπτέρων ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικό.