Για τον γερμανικό αεροπορικό όμιλο, η Ελλάδα θεωρείται μία από τις κύριες αγορές στην Ανατολική Ευρώπη.
Η Ελλάδα ήταν πάντοτε ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για Γερμανούς και Ευρωπαίους τουρίστες. Γιαυτό, για τον Όμιλο Lufthansa, θεωρείται μία από τις κύριες αγορές στην Ανατολική Ευρώπη.
Φέτος το καλοκαίρι, ο γερμανικός αεροπορικός κολοσός προσέθεσε δύο νέα δρομολόγια, ενισχύοντας τη θέση του στην Ελληνική αγορά. Συνολικά, στη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, όλες οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa θα εκτελούν περίπου 200 πτήσεις την εβδομάδα από την Ελλάδα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι εταιρείες του Ομίλου θα εξυπηρετούν επίσης την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τη Μύκονο, το Ηράκλειο, την Κω, τη Ρόδο και τη Σαντορίνη.
Εκτός όμως από τα νέα δρομολόγια, η Lufthansa εμπιστεύτηκε για πρώτη φορά έναν Ελληνα για τη θέση του Γενικού Διευθυντή για την Ελλάδα & την Κύπρο, τον κύριο Κώστα Τζεβελέκο.
«Ο Όμιλος Lufthansa (Lufthansa, SWISS, Austrian, Brussels Airlines, και τις low cost Eurowings και Edelweiss) έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με τον ελληνικό επιχειρηματικό και τουριστικό κλάδο και είμαστε υπερήφανοι που ένα από τα καλύτερα, εγχώρια ταλέντα μας έχει αναλάβει τα ηνία της εταιρείας, εδώ στην Αθήνα», δήλωσε από την πλευρά του ο κ.Tamur Goudarzi - Pour, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Υπηρεσιών της Lufthansa για τη Μέση Ανατολή, Αφρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, σε συνέντευξη Τύπου της Lufthansa, τη Δευτέρα, 4 Απριλίου, στην Αίγλη Ζαππείου.
Σε ερώτηση κατά πόσο έχει επηρέασει το προσφυγικό τις κρατήσεις για το ανατολικό Αιγαίο, ο κ. Τζεβελέκος απάντησε πως παρατηρείται μια τάση μείωσης, η οποία όμως πρόκειται να αντισταθμιστεί από τις κρατήσεις για την Κρήτη και το Ιόνιο.
Οι κύριοι Tamur Goudarzi-Pour (Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Υπηρεσιών της Lufthansa για τη Μέση Ανατολή, Αφρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη), Κωνσταντίνος Τζεβελέκος ( Γενικός Διευθυντής για την Ελλάδα και την Κύπρο) και Tal Muscal (Διευθυντής Επικοινωνίας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή).
Την φετινή καλοκαιρινή σεζόν, ο Όμιλος Lufthansa θα πραγματοποιεί 23.140 πτήσεις την εβδομάδα προς 316 προορισμούς σε 101 χώρες, εμπλουτίζοντας το δικτύου της με δημοφιλείς προορισμούς αναψυχής, όπως η Τάμπα στη Φλόριντα, ο Μαυρίκιος στον Ινδικό Ωκεανό, το Μαλέ στις Μαλβίδες και το Πόρτο στην Πορτογαλία αλλά και ο Παναμάς και το σαν Χοσέ στην Καλιφόρνια, προορισμένοι με αυξανόμενο επιχειρηματικό ενδιαφέρον.
Επίσης, η Lufthansa αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες και προσφέρει στους επιβάτες νέες υπηρεσίες τεχνολογίες όπως το baggage tracking (παρακολούθηση βαλίτσας!) μέσω του LH app, wifi εν πτήση (προς το παρόν στις ευρωπαϊκές πτήσεις) και τη δυνατότητα streaming ταινιών, τηλεοπτικών προγραμμάτων, μουσικής και E-journals μέσω της εφαρμογής Lufthansa Entertainment που είναι διαθέσιμη σε 20 αεροσκάφη τύπου A321.