Η 15ετία σε αριθμούς
Τα 15 χρόνια λειτουργίας του συμπλήρωσε στις 28 Μαρτίου ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Σε μια επιτυχημένη διαδρομή με σημαντικές στιγμές και προκλήσεις, οι επιδόσεις, αλλά και η εξωστρέφεια και η καινοτομία του αεροδρομίου της Αθήνας, αναγνωρίσθηκαν διεθνώς. Η τελευταία πενταετία, η οποία χαρακτηρίσθηκε από σειρά εξελίξεων και μεταβολών για τον παγκόσμιο κλάδο των αερομεταφορών αλλά και από τη βαθύτατη κρίση της ελληνικής οικονομίας, αποτέλεσε τη μεγαλύτερη πρόκληση μέχρι σήμερα για το αεροδρόμιο, που επιδεικνύοντας αντοχή και συνεπή στρατηγική, πέρασε, από μια αρνητική πορεία το 2011 στο έτος-ρεκόρ 2015, την πλέον επιτυχημένη χρονιά για την επιβατική κίνηση, με 18,1 εκ. επιβάτες.
Πέρα από το συμβολισμό και το πλήθος των αριθμών και των στατιστικών της 15ετίας, οι ειδικές δράσεις της επετειακής χρονιάς 2016 είναι ουσιαστικές και επικεντρωμένες:
· στην κοινωνία που δοκιμάζεται,
· αλλά και στην Αθήνα που διατηρεί μέχρι σήμερα την ισχυρή δυναμική των τελευταίων ετών με στόχο να παραμείνει ένας δημοφιλής και αγαπημένος προορισμός και, βεβαίως,
· στους επισκέπτες της πόλης
2016 - Για την Κοινωνία
Σε συνέχεια της διαχρονικής συνεισφοράς του με προγράμματα εταιρικής ευθύνης, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επισφραγίζει το 2016 την έμπρακτη στήριξή του προς την κοινωνία από την έναρξη της λειτουργίας του, με δράσεις ουσιαστικής αξίας με επίκεντρο το παιδί και την απασχόληση:
· Με περισσότερο επιτακτική από ποτέ την ανάγκη να στηρίξει την τοπική κοινωνία, ο ΔΑΑ συνεργάζεται φέτος με το Ινστιτούτο Prolepsis, έναν εξαιρετικά σημαντικό φορέα, για την παροχή σίτισης σε δημόσια σχολεία της περιοχής.
· Στο πλαίσιο της διαχρονικής συνεργασίας του με το Σύλλογο «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ο ΔΑΑ συνεχίζει την αρωγή του προς τα παιδιά και, επιπλέον, συνδιοργανώνει τον Μάιο – μαζί με το «Χαμόγελο» και την DHL - το πρώτο φιλανθρωπικόPlane Pull στην Ελλάδα, στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
· Στηρίζοντας την απασχόληση, θα ανακοινωθεί σύντομα από τον ΔΑΑ ειδικό πρόγραμμα για άνεργους νέους
2016 – Για την Αθήνα και τους επισκέπτες της
· “Speak Aθenian. Be an AΘenian.” - Η διαδραστική καμπάνια για την πόλη, σε συνεργασία με την Marketing Greece, αποτελεί μία από τις βασικές ενέργειες του ΔΑΑ για την πόλη, την προώθησή της και την ανάδειξη της ιστορικής αλλά και της σύγχρονης προσωπικότητάς της. Η καμπάνια συνεχίζεται και σύντομα θα «ζωντανέψει» την αθηναϊκή ταυτότητα τόσο στους χώρους του αεροδρομίου όσο και στην πόλη.
· “Fly Me to the Moon” - το πολιτιστικό πρόγραμμα συνεχίζεται στο αεροδρόμιο καθόλη τη διάρκεια της επετειακής χρονιάς, με εκδηλώσεις-έκπληξη για τους ταξιδιώτες
· Στο προσωπικό υποδοχής στον αεροσταθμό, προστίθεται ένας νέος συνεργάτης ..και φίλος: ο «Φίλος ο Αθηναίος» (“Philos the Athenian”), φιλόξενος και Αθηναίος, θα είναι η μασκότ του αεροδρομίου της Αθήνας, ένα έξτρα χαμόγελο στην ταξιδιωτική εμπειρία!