Ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό δίνει και φέτος ο διεθνής τουριστικός οίκος TUI, αφού τα πρώτα στοιχεία για τους τουρίστες που διακίνησε ο Όμιλος στην Ελλάδα τη φετινή τουριστική περίοδο, κάνουν λόγο για πάνω από 2 εκατομμύρια, όπως άλλωστε είχε προβλεφθεί στην αρχή της περιόδου.
Όπως τονίστηκε σε συνάντηση με δημοσιογράφους, ο ταξιδιωτικός κολοσσός της TUI στηρίζει και ποντάρει στην Ελλάδα, αφού το προϊόν της διατηρεί σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Την ίδια στιγμή τα ξενοδοχεία που συνεργάζονται με την TUI ανέρχονται σε 2.800 ενώ ο τζίρος που διακινεί ο Όμιλος στην Ελλάδα σύμφωνα με πληροφορίες ανέρχεται σε 750 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, η TUI ενδιαφέρεται να προσφέρει προϊόντα που θα επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο σε νεκρές μέχρι σήμερα περιόδους για τον ελληνικό τουρισμό, αρκεί, όπως αναφέρθηκε, να υπάρξουν συγκεκριμένες κινήσεις από πολιτεία και ιδιώτες, ώστε οι τουρίστες να μη βρεθούν σε πόλεις φαντάσματα.
Σημαντικός παράγοντας για την περαιτέρω άνθιση του τουρισμού στην Ελλάδα αναδεικνύεται η «σταθερότητα» στο εσωτερικό μέτωπο, καθώς, όπως τονίστηκε, διαδηλώσεις και διάφορες αναταραχές δεν συμβάλλουν στη θετική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό.
Ενδεικτικό της προσοχής της TUI στην ελληνική αγορά αποτελεί και το γεγονός ότι ο πρόεδρος του Ομίλου του τουριστικού οργανισμού TUI, Πίτερ Λονγκ (Peter Long) επισκέπτεται εκ νέου τη χώρα, προκειμένου να δώσει το «παρών» στο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) την ερχόμενη εβδομάδα.
Μάλιστα, η ομιλία του αναμένεται με ενδιαφέρον αφού εκεί θα δοθούν συγκεκριμένα νούμερα για ποδά και αφίξεις που διακινούνται από την TUI και αφορούν την Ελλάδα.
Σε ό,τι αφορά τις πρώτες εκτιμήσεις για τις αγορές - δεξαμενές του ελληνικού τουρισμού, υπογραμμίστηκε ότι η γερμανική θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και την επόμενη τουριστική χρονιά.