Την στρατηγική της για το 2014 παρουσίασε η Louis Cruises, η μοναδική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας.
Η εταιρεία πρόκειται να εντάξει φέτος νέους προορισμούς, ενώ για πρώτη φορά εμπλουτίζει τις θεματικές κρουαζιέρες δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, της γαστρονομίας, του κρασιού και της ιστορίας της χώρας μας. Οι επιβάτες της Louis θα μπορούν να γνωρίσουν εννέα νέους προορισμούς όπως είναι η Κως, η Χίος, η Μήλος, η Σύμη, η Ίος, η Σάμος, η Σύρος, αλλά και το Bodrum και το Cesme στην Τουρκία.
Επιπλέον ανακοινώθηκαν συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες σε μία προσπάθεια περαιτέρω ενίσχυσης και προώθησης των ελληνικών προϊόντων σε ουσιαστικά όλο τον κόσμο, καθώς πάνω από 148 εθνικότητες ταξιδεύουν με τη Louis Cruises. Ανακοινώθηκαν ακόμη οι 60 θεματικές κρουαζιέρες που έχει η εταιρεία εντάξει στα προγράμματά της για το 2014.
Ο Κυριάκος Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises, περιέγραψε ποια είναι η στρατηγική και οι στόχοι της εταιρείας, καθώς όπως είπε: «Η φετινή χρονιά αποτελεί ορόσημο για εμάς καθώς αναλάβαμε την πρωτοβουλία και την καινοτομία να εντάξουμε στα προγράμματά μικρά ελληνικά νησιά που λόγω του μεσαίου μεγέθους των πλοίων μας, μπορούμε να τα προσεγγίσουμε χωρίς να διαταράσσεται η ηρεμία του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και η τοπική πολιτιστική ιδιαιτερότητα. Η ήπια αυτή τουριστική ανάπτυξη πάντα με γνώμονα το σεβασμό στο περιβάλλον κι η ‘αποσυμφόρηση’ κορεσμένων προορισμών, πιστεύουμε ότι θα πρέπει να τύχει της στήριξης του κράτους με τη διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών, προκειμένου να αξιοποιήσει η Ελλάδα το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην κρουαζιέρα».
Στη συνέχεια, μίλησε για τους 454.318 επιβάτες που διακίνησε το 2013 η εταιρεία πραγματοποιώντας 659 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια, κατέχοντας το 90% του home porting στην Ελλάδα με 95.557 επιβάτες. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Louis Cruises για φέτος αναμένονται 820.000 επισκέψεις επιβατών σε ελληνικά λιμάνια, από τους οποίους οι 150.000 θα είναι home porting (προσμετρώντας και τα πλοία που ναυλώνει και διαχειρίζεται για λογαριασμό της Thomson Cruises). Παράλληλα, επισήμανε την ετήσια συνεισφορά της εταιρείας στην εθνική οικονομία που ανέρχεται μόνο πέρυσι σε χρονιά κρίσης, σε 76 εκατομμύρια ευρώ και αφορούν τόσο στις δαπάνες επιβατών της όσα και στα άμεσα λειτουργικά έξοδα που περιλαμβάνουν ναυπηγοεπισκευές που μόνο πέρυσι άγγιξαν τα 17 εκ ευρώ, ενώ οι συνολικές επενδύσεις από το 2007, έτος ίδρυσης της εταιρείας αγγίζουν τα 400 εκατομμύρια ευρώ».
Ο Πυθαγόρας Νάγος, διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας, ανέλυσε τα περυσινά στοιχεία των επιβατών, παρουσίασε τις εκτιμήσεις για το 2014 εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι θα είναι μία ικανοποιητική χρονιά για τη Louis Cruises. Όπως δήλωσε οι επιβεβαιωμένες κρατήσεις με ονόματα δείχνουν μία αύξηση της τάξης του 20% και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό τόσο για την πορεία της εταιρείας όσο και για την εθνική οικονομία.
Στη συνέχεια παρουσίασε τα νέα προγράμματα με την ονομασία «Ειδυλιακό Αιγαίο» όπου όπως ανέφερε: «τοποθετούμε για πρώτη φορά στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας νέους προορισμούς καθώς 28 ολόκληρα χρόνια τα κρουαζιερόπλοια πήγαιναν μόνο σε Σαντορίνη, Μύκονο και 3-4 ακόμα γνωστά νησιά.