Η Emirates, ένας παγκόσμιος σύνδεσμος ανθρώπων και προορισμών, αποτελεί το εμπορικότερο αεροπορικό σήμα παγκοσμίως για τρίτη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση The Brand Finance Global 500 για το 2014 που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.
Η αεροπορική εταιρεία, που πλέον κατατάσσεται στην 234η θέση της λίστας, αποτελεί επίσης το εμπορικότερο σήμα στη Μέση Ανατολή για τέταρτη συνεχή χρονιά και σήμερα αποτιμάται στα 5,48 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 34% σε σύγκριση με το 2013.
"Ένα ισχυρό εμπορικό σήμα αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης των επιχειρήσεων και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Emirates επενδύει συνεχώς στο εμπορικό σήμα της όλα αυτά τα χρόνια. Είμαστε ενθουσιασμένοι με το γεγονός ότι η αποτίμηση του εμπορικού μας σήματος έχει αυξηθεί και επίσης ότι η Emirates έχει διατηρήσει την ηγετική της θέση. Αυτό σημαίνει ότι εκπληρώνουμε τις δεσμεύσεις μας προς τους πελάτες μας και ανταποκρινόμαστε με επιτυχία στις προσδοκίες τους, σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο και άκρως ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον", δήλωσε ο Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing and Brand της Emirates.
"Η Emirates μεταφέρει περισσότερους επιβάτες σε μεγαλύτερες αποστάσεις από οποιαδήποτε άλλη ανταγωνιστική εταιρεία και έχει αποτελέσει πρότυπο αξιολόγησης άλλων αεροπορικών εμπορικών σημάτων. Ως εργαζόμενοι στην εταιρεία με το εμπορικότερο σήμα στη Μέση Ανατολή, το προσωπικό της Emirates αποτελεί τον πρεσβευτή μιας ολόκληρης περιοχής, συμβάλλοντας, με την άψογη εξυπηρέτησή του, στη δημιουργία συνδέσμων και την καλλιέργεια καλών σχέσεων μεταξύ των πολιτισμών", δήλωσε ο David Haigh, Chief Executive της Brand Finance.
Η παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας της Emirates με τίτλο "Hello Tomorrow" συνδέει ανθρώπους και πολιτισμούς, δημιουργώντας σημαντικές εμπειρίες που διαμορφώνουν τον κόσμο μας. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι των βλέψεων της αεροπορικής εταιρείας να εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο lifestyle brand – που θα είναι όχι μόνο ένα μέσο μεταφοράς των ανθρώπων από το ένα μέρος στο άλλο, αλλά και ο καταλύτης που θα συνδέει τις ελπίδες, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των λαών.
Το παγκόσμιο κοινό έχει πλέον ποικίλους τρόπους να συνδεθεί με την Emirates, είτε μέσω μοναδικών χορηγιών όπως του FIFA World Cup™ και της Formula 1, είτε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.
Η Emirates είναι πλέον ένα από τα εμπορικότερα σήματα στο Facebook, όχι μόνο στην κατηγορία των αεροπορικών εταιρειών, αλλά και μεταξύ άλλων lifestyle brands, με αναρτήσεις σχετικές με το στόλο της, τις υπηρεσίες που προσφέρει, τις χορηγίες και το πλήρωμά της.
Η Emirates είναι επίσης η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο με προφίλ στο LinkedIn, ενώ έχει ενεργή παρουσία στο YouTube, το Instagram και το Google Plus.
Με ένα στόλο 212 αεροσκαφών, η Emirates πραγματοποιεί δρομολόγια σε 141 προορισμούς σε 80 χώρες από τον κόμβο της στο Ντουμπάι. Με ένα πολυπολιτισμικό εργατικό δυναμικό που απαρτίζεται από περισσότερους από 48.000 ανθρώπους, οι οποίοι προέρχονται από 160 διαφορετικά έθνη, η Emirates ενσαρκώνει το πνεύμα του εμπορικού σήματος, ενώ η εξέλιξή της συνδέεται άμεσα με την προοπτική του νέου, του πρωτοποριακού και του καινοτόμου σε παγκόσμιο επίπεδο, δίνοντας στους ανθρώπους τη δυνατότητα να εξερευνήσουν, να συνδεθούν και να ζήσουν.
Η Brand Finance, κορυφαία εταιρεία συμβούλων αξιολόγησης εμπορικών σημάτων παγκοσμίως, δημοσιεύει την ετήσια έκθεση Brand Finance Global 500 η οποία αποτιμά την αξία της φήμης, της εικόνας και της πνευματικής ιδιοκτησίας όλων των εμπορικών σημάτων του κόσμου ανά κατηγορία, σε δολάρια.
Η αξιολόγηση για την τελική κατάταξη εξετάζει επίσης μια σειρά από χαρακτηριστικά όπως η συναισθηματική σύνδεση, η χρηματοοικονομική επίδοση και η αειφορία, οι ρυθμοί οικονομικής ανάπτυξης, οι προβλέψεις εσόδων και οι αξιολογήσεις των αναλυτών, μεταξύ άλλων.