Η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα θα ωφεληθεί από μια μακροπρόθεσμη αύξηση της ζήτησης μέχρι και 20%, εάν ληφθούν μέτρα για την αύξηση των διαδικτυακών δραστηριοτήτων ώστε να φτάσουν σε επίπεδο αντίστοιχο με τις διαδικτυακές δραστηριότητες κορυφαίων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Λαμβάνοντας υπόψη τα ευρύτερα οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της αλυσίδας εφοδιασμού, αυτό θα αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3% και θα δημιουργήσει πάνω από 100.000 νέες θέσεις εργασίας.
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση, που διοργανώθηκε από την Google, υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ, στην οποία παρουσιάστηκε μελέτη του Oxford Economics με θέμα “The impact of online content on European tourism”.
Σε ομιλία της η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στον καθοριστικό ρόλο του διαδικτύου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και τις δράσεις που αναπτύσσονται προς αυτή την κατεύθυνση.
Η υπουργός έκανε σαφές ότι η τεχνολογία (ιντερνετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία, φορητές συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο κ.α) αποτελεί αιχμή της στρατηγικής του υπουργείου.
Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ «VisitGreece.gr», που σήμερα έχει 7,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, στοιχείο που οδηγεί στην ενίσχυσή της μέσω ΕΣΠΑ για να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, να διευρυνθεί το πεδίο εφαρμογών και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες.
Εξήρε τις πολυάριθμες δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και βοηθούν στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών οι οποίοι είναι απαιτητικοί στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους τομείς και ανάφερε ότι «παρακολουθούμε συνεχώς τις τεχνολογικές εξελίξεις που ομολογουμένως είναι ραγδαίες προκειμένου να τις ενσωματώσουμε στο σύστημά μας και να εκμεταλλευθούμε στο έπακρο τις νέες εφαρμογές».
Ακόμα η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι: «το υπουργείο Τουρισμού πραγματοποιεί ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται στο διαδίκτυο και προβάλλει αποτελεσματικά το διαφοροποιημένο ποιοτικό τουριστικό προϊόν όπως το έχουμε οραματισθεί και οριοθετήσει: Η Ελλάδα, ως ένας προορισμός κλασσικός, ανθρωποκεντρικός, παραδοσιακός, αυθεντικός και ιστορικός, για όλες τις εποχές του χρόνου».
Επίσης εστίασε και στα πολυάριθμα μοναδικά χαρακτηριστικά της Ελλάδας που συμβάλλουν στη δημιουργία ιδιαίτερου, αποκλειστικού αποτυπώματος της χώρας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και είπε πώς «η συλλογή των στοιχείων αυτών, η επεξεργασία τους και η μετάδοσή τους στη διεθνή κοινότητα μέσα από το visitgreece.gr αποτελεί έργο απαιτητικό, δύσκολο αλλά ταυτόχρονα και μία ισχυρή πρόκληση για τον ΕΟΤ. Είναι πρόκληση για όλους μας να πετύχουμε στην επικοινωνία του brand name που ιστορικά διαθέτουμε».