Μια μεγάλη διεθνή διάκριση απέσπασε η Communication Lab για λογαριασμό του Poseidonion Grand Hotel.
H εταιρεία κατέκτησε το βραβείο “Best International Hotel Marketing”, όντας η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία που το έχει κατορθώσει έως τώρα. Η βράβευση έγινε στις 3 Νοεμβρίου 2013, στην τελετή απονομής των International Hotel Awards, στα οποία συμμετείχαν πάνω από 2.000 ξενοδοχεία σε 6 περιφέρειες (Europe, Americas, Africa, Arabia, Asia-Pacific, UK).
Επιπλέον, κατέλαβε την 1η θέση στις κατηγορίες “Best Hotel Marketing Europe” και “Best Hotel Marketing Greece”. Τα βραβεία αυτά απονέμονται κατόπιν επιλογής ενός διεθνούς πάνελ κριτών, ανάμεσα στους οποίους συγκαταλέγεται και ο Sir David Michels, Πρόεδρος του Hilton Foundation. Ειδικότερα η ομάδα αυτή έκρινε την κάθε υποψηφιότητα στον τομέα του Marketing με βάση τέσσερις επιμέρους τομείς: στρατηγική και ενέργειες επικοινωνίας σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, social media, επαφές με ΜΜΕ (media relations), ισχυροποίηση και διαχείριση του brand name.
Για την βράβευση, η Δρ. Μαρίνα Κουταρέλλη, CEO της Communication Lab, τόνισε: «Μία παγκόσμια διάκριση ειδικότερα ανάμεσα σε τόσες σημαντικές υποψηφιότητες, δεν μπορεί παρά να μας γεμίζει χαρά και ικανοποίηση. Δουλέψαμε εντατικά ως ομάδα και η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει την άποψη ότι δουλεύοντας με στρατηγική, με πάθος και όραμα, ακόμα και υπό αντίξοες συνθήκες, το αποτέλεσμα σε επιβραβεύει.»
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Poseidonion Grand Hotel, κος Αντώνης Βορδώνης υπογράμμισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα του Poseidonion Grand Hotel για την σκληρή προσπάθεια που κατέβαλλε για μια ακόμα σεζόν με ιδιαίτερα επιτυχή αποτελέσματα. Επίσης, να δώσω θερμά συγχαρητήρια στην Δρ Μαρίνα Κουταρέλλη και την Communication Lab, η οποία έχει κάνει εκπληκτική δουλειά σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, το branding και το marketing αυτού του ιστορικού ξενοδοχείου».
Η Communication Lab διαχειρίζεται το Poseidonion Grand Hotel σε επίπεδο brand management, PR, επικοινωνίας και marketing από το 2009. Στο διάστημα αυτό, η επιτυχημένη συνεργασία έχει αποφέρει πλήθος διακρίσεων και διεθνή προβολή για το ξενοδοχείο και τις Σπέτσες με πάνω από 1000 δημοσιεύματα σε ελληνικά και ξένα ΜΜΕ. Παράλληλα, έχει αποτελέσει το έναυσμα για πρωτοποριακές ενέργειες επικοινωνίας όπως το βιβλίο μαγειρικής «Γλυκίσματα και Κεράσματα από την κουζίνα του Poseidonion Grand Hotel», την έκδοση διηγημάτων «Συνέβη στις Σπέτσες» και την ειδική έκδοση γάμου “Little Book of Weddings” καθώς και μία ιδιαίτερα interactive διαδικτυακή προβολή στα social media.