Προσωπικούς συμβούλους για τα ψώνια τους, έχουν στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, οι κινέζοι τουρίστες.
Η νέα υπηρεσία που ονομάζεται «Chinese Personal Shoppers», δημιουργήθηκε από το γερμανικό αεροδρόμιο, για να την απολαμβάνουν όλοι οι ασιάτες ταξιδιώτες που μιλούν τη γλώσσα mantarin, οι οποίοι φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν σε αγοραστική δύναμη τους γερμανούς, που μέχρι σήμερα κατέχουν την πρωτιά. Έτσι, χωρίς καμία χρέωση, οι κινέζοι επιβάτες μπορούν να έχουν δίπλα τους ένα προσωπικό σύμβουλο, που γνωρίζει άπταιστα τη γλώσσα τους.
Ο personal shopper
Ο σύμβουλος τους ξεναγεί στα διάφορα καταστήματα και τους διευκολύνει με τις αγορές τους. Μάλιστα μπορούν να τον έχουν μαζί, για να περάσουν το έλεγχο ασφαλείας, αλλά και μέχρι την πύλη επιβίβασης, αν τα ψώνια είναι βαριά. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της υπηρεσίας είναι ότι βοηθά τους επιβάτες να εισπράξουν τις επιστροφές από το φόρο προστιθέμενης αξίας που έχουν καταβάλει κατά τις αγορές των προϊόντων. Στη πιλοτική εφαρμογή της νέας υπηρεσίας, η ανταπόκριση των κινέζων επιβατών ήταν μεγάλη, αφού γρήγορα εμπιστεύτηκαν τους βοηθούς για τα ψώνια τους. Περίπου ένα εκατομμύριο κινέζοι περνούν από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης κάθε χρόνο και αποτελούν πλέον μια από τις σημαντικότερες αγορές.
Η νέα υπηρεσία αποτελεί μέρος του προγράμματος του αεροδρομίου που ονομάζεται «Great to have you here!» και έχει στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών του και την μεγαλύτερη άνεση των επιβατών. Το Fraport airport είναι το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Γερμανίας, όπου το 2011 υποδέχτηκε περισσότερους από 56 εκατομμύρια επιβάτες.