“Γιατρός στον έρωτα” από την Marriott

Ένα ταξίδι με τον αγαπημένο ή την αγαπημένη σας βελτιώνει τη σχέση, απάντησαν 9 στους 10 ερωτηθέντες σε έρευνα και η αλυσίδα Marriott, έφτιαξε πρόγραμμα για να βοηθήσει!

Σύμφωνα λοιπόν, με μια νέα έρευνα της αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων Marriott και συγκεκριμένα των resort σε Καραϊβική και Μεξικό, στην οποία συμμετείχαν 850 Αμερικάνοι, η αίσθηση της πλειοψηφίας είναι ότι, όταν πρόκειται για την αγάπη, έχουν περισσότερο ανεπτυγμένο το αίσθημα του ρομαντισμού από ότι οι σύντροφοι τους, αλλά και οι ίδιοι δεν θα έλεγαν όχι σε μια μικρή βοήθεια, που θα αναζωπύρωνε το πάθος στη σχέση τους.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το συντριπτικό ποσοστό του 92% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι ένα ταξίδι με τον αγαπημένο ή την αγαπημένη τους βελτιώνει τη σχέση. Ωστόσο, το 51% δηλώνει ότι δεν προγραμματίζει πολύ συχνά ερωτικές αποδράσεις. Περισσότερο από το 57% των ερωτηθέντων, επίσης, παραπονέθηκε ότι οι σύντροφοι τους είναι πολύ πιθανόν να ξεχάσουν κάποια ιδιαίτερη περίσταση, όπως επέτειο ή γενέθλια.

Απαντώντας δυναμικά σε όλους αυτούς τους προβληματισμούς η ομάδα από οκτώ πολυτελή θέρετρα σε επτά προορισμούς στην Καραϊβική και το Μεξικό, ανέπτυξε την υπηρεσία “Cupid on Call”.

Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα έκτακτης ανάγκης, που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει ακόμα και τους πιο ρομαντικούς να ενισχύσουν ή να βελτιώσουν τη σχέση τους. Το πρόγραμμα διαθέτει ένα ειδικό ρομαντικό μενού από πολυτελείς ανέσεις, που περιλαμβάνει λουλούδια, δείπνο στην παραλία, σοκολατάκια και σαμπάνια, κατά την άφιξη σας, θεραπείες spa για δύο, καθώς και μια σειρά από προτάσεις για ρομαντικές βόλτες σε περιοχές κοντά στο θέρετρο.

Σε μεμονωμένα θέρετρα προσφέρεται επίσης επιλογή από ρομαντικές ευχετήριες κάρτες, ποιήματα αγάπης και έρωτα και απαλή μουσική. Σύμφωνα με τον Michelle Bozoki, διευθυντή marketing της εταιρείας Marriott για τα resort της Καραϊβικής και της Λατινικής Αμερικής, “Το “Cupid on Call” είναι το αντίδοτο για όσους ψάχνουν τον τρόπο να ανανεώσουν το ρομαντισμό στην σχέση τους”.

Η υπηρεσία “Cupid on Call” είναι ήδη διαθέσιμη και θα είναι για όλο το 2014. Οι επισκέπτες που επιθυμούν να επωφεληθούν από αυτό το πρόγραμμα, το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να ενημερώσουν κατά την άφιξη τους το προσωπικό του ξενοδοχείου και να ενημερωθούν για τις διαθέσιμες προσφορές του κάθε resort.