Η «Πόλη του κρασιού» στο Μπορντό δέχτηκε 445.000 επισκέπτες από 176 εθνικότητες το 2017, περισσότερους από 1.000 δημοσιογράφους, 1.100 συλλόγους και φιλοξένησε 400 ιδιωτικές εκδηλώσεις.
Αυτοί οι λάτρεις του κρασιού ήταν στη μεγάλη πλειονότητά τους Γάλλοι και 23% ξένοι, κυρίως Βρετανοί και μετά Αμερικανοί και Ισπανοί όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Η «Πόλη του κρασιού», που εγκαινιάστηκε στις 31 Μαΐου 2016, διαθέτει έναν μόνιμο χώρο αφιερωμένο στο κρασί σε όλο τον κόσμο και στην Ιστορία, και διοργανώνει δοκιμές κρασιών, διαλέξεις, προβολές, συζητήσεις, εργαστήρια και προσωρινές εκθέσεις. Οι δύο πρώτες: «Μπιστρό! Από τον Μποντλέρ στον Πικάσο» και «Γεωργία, η χώρα-κοιτίδα της αμπελουργίας» που πραγματοποιήθηκαν το 2017 είχαν περισσότερους από 92.000 επισκέπτες.
Φέτος, η προσωρινή έκθεση με τίτλο «Το κρασί και η μουσική» θα πραγματοποιηθεί από τις 23 Μαρτίου έως τις 24 Ιουνίου, ενώ στη δεύτερη, που θα διεξαχθεί το φθινόπωρο και θα είναι αφιερωμένη στον «προσκεκλημένο αμπελώνα» το Πόρτο θα έχει την τιμητική του.
Η «πόλη του κρασιού» καθιερώνει την έκθεση «προσκεκλημένος αμπελώνας» που είναι διαφορετικός κάθε χρόνο, με στόχο το κοινό να γνωρίσει έναν αμπελώνα υπό την πολιτιστική σκοπιά και την αμπελουργική περιοχή του μέσα από μια αισθητική πρόταση. Με την ευκαιρία αυτή, η «πόλη» φορά τα χρώματα της τιμώμενης αμπελουργικής περιοχής: το εστιατόριο, το αμφιθέατρο, όλοι μετέχουν στην προβολή και ανάδειξη του επίσημου «προσκεκλημένου αμπελώνα».
Η έκθεση του 2017 που διεξήχθη σε συνεργασία με το κράτος της Γεωργίας και το Εθνικό Μουσείο της Γεωργίας, παρουσίασε εκατό έργα τέχνης αρχαιολογικά και εθνογραφικά αντικείμενα, πλούσιο φωτογραφικό υλικό, τα οποία προέρχονταν στο σύνολό τους από συλλογές του Εθνικού Μουσείου της Γεωργίας. Η έκθεση περιελάμβανε επίσης ταινίες, μουσική και πολυμεσικα συστήματα για τον πολιτισμό της Γεωργίας. Ένα πολιτιστικό και επιστημονικό πρόγραμμα διαμορφώθηκε σε σχέση με αυτόν τον πρώτο «προσκεκλημένο αμπελώνα», δοκιμαστήρια των γεωργιανών κρασιών, θεάματα και πολιτιστικές συναντήσεις.