Η νομαδική ζωή της νέας εποχής
Η εργασία εκεί έξω στον κόσμο, μακριά από τα γραφεία και τις (άβολες) καρέκλες δεν είναι κάτι καινούργιο. Όλοι γνωρίζουμε για τις ορδές των ψηφιακών νομάδων που εργάζονται εξ αποστάσεως για να μπορούν να χρηματοδοτούν τα ταξίδια τους ανά τον κόσμο. Οι Adrienne και Andrew McDermott δίνουν νέα διάσταση, ανεβάζοντας τις νομαδικές ζωές τους ένα ακόμα επίπεδο.
Το ιδιαίτερο ζευγάρι, ταξιδεύει από το 2014 και συντηρείται από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αλλά κατά τη διάρκεια του ζηλευτού lifestyle τους, συνειδητοποίησαν ότι δεν μπορούν να αγνοούν την έντονη φτώχεια που συναντούν συνεχώς σε όλο τον κόσμο, οπότε αποφάσισαν να ξεκινήσουν τη The Robe Lives, μια μη κερδοσκοπική εταιρεία μόδας που ωφελεί αποκλειστικά τις αφρικανικές κοινότητες που έχουν ανάγκη.
Το επιχειρηματικό τους πρότζεκτ είναι απλό: πωλούν χιτώνια σε πελάτες σε όλο τον κόσμο και το 100% των κερδών τους ωφελεί την The Cup Association-μια ΜΚΟ με έδρα την Κένυα που παρέχει εμμηνορροϊκά κύπελλα σε νεαρά κορίτσια σε 15 φτωχές γειτονιές γύρω από το Ναϊρόμπι.
Η έναρξη μη κερδοσκοπικού οργανισμού μετέτρεψε πλήρως τη νομαδική ρουτίνα των McDermotts. Μετακινούνταν κάθε λίγες εβδομάδες ή λίγους μήνες, ανάλογα με τον προορισμό τους αλλά με τη νέα τους δουλειά, αφιερώνουν πάνω από οκτώ με εννέα μήνες σε ταξίδια και στη συνέχεια περνούν άλλους τρεις με τέσσερις μήνες για την παραγωγή ενδυμάτων για το The Robe Lives στην Τανζανία.
«Κάθε ρούχο που πωλείται αντιπροσωπεύει μια ζωή που επηρεάζεται, έτσι πιστεύουμε ότι ο νομαδικός τρόπος ζωής παίζει σημαντικό ρόλο στο καλό που μπορούμε να κάνουμε», λέει στο Travel and leisure η Adrienne. Όταν οι McDermotts άρχισαν να ταξιδεύουν, δεν είχαν κάποιο σημαντικό πλάνο. Ο Andrew, με επτά χρόνια εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είχε μερικούς πελάτες για τους οποίους μπορούσε να εργαστεί εξ αποστάσεως. Τώρα οι πελάτες του έχουν εξελιχθεί σε ένα μικρό «διαφημιστικό γραφείο». Πριν από δυόμισι χρόνια συνεργάστηκε με έναν επιχειρηματία όπου μαζί συνεργάζονται με ένα δίκτυο ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.