Πολυετής επικοινωνιακή «επίθεση» του Π.Ο.Τ. στην ολλανδική τουριστική αγορά
Η πρόσφατη επίσκεψη της ολλανδής blogger, Bettina Neseker στην Ανατολική Χαλκιδική (28.7. – 1.8.17) ήταν μόνο ένα μικρό δείγμα της συνεχούς προσπάθειας προώθησης της περιοχής στην ολλανδική τουριστική αγορά, η οποία αποτελεί πλέον μεγάλη δεξαμενή εισροής επισκεπτών σε αυτήν. Εδώ και 7 χρόνια, ο Οργανισμός επιχειρεί μία εξαιρετικά μελετημένη και αποδοτική προσέγγιση αυτής της μέχρι τότε ανέγγιχτης «τουριστικής βιομηχανίας», τα αποτελέσματα της οποίας μιλούν από μόνα τους:
- προσέλκυση tour operators και τουριστικών γραφείων θεματικού τουρισμού στην περιοχή,
- σύναψη νέων συνεργασιών και θεαματική ενίσχυση – επέκταση των υφιστάμενων,
- μεγάλη αύξηση των διαδικτυακών αφίξεων – προερχόμενων από την Ολλανδία,
- συνεχής διάχυση πληροφοριών στο ολλανδικό καταναλωτικό κοινό μέσω πραγματοποίησης πολλών θεματικών εκδηλώσεων στο Άμστερνταμ και την Ουτρέχτη, αλλά και
- δημοσιεύσεων σε πολύ σημαντικές εκδόσεις.
Μία από αυτές αφορά το ένθετο περιοδικό Traveler του ολλανδικού National Geographic, το οποίο κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες και υμνεί την Αμμουλιανή, προτείνοντάς την στους δυνητικούς επισκέπτες ως μεσογειακό προορισμό καλοκαιρινών διακοπών αλλά και ως γαστρονομικό παράδεισο, ενώ αντίστοιχη έκδοση του Griekenland Magazine αναφέρεται εκτενώς στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της.
Πάνω από 30 έντυπα και ηλεκτρονικά ολλανδικά δημοσιεύματα έχουν περιγράψει τα τελευταία χρόνια με κάθε λεπτομέρεια την (άγνωστη μέχρι τότε) Ανατολική Χαλκιδική στο κοινό της εύρωστης χώρας, ενώ 3 τηλεοπτικά αφιερώματα έχουν απογειώσει τη φήμη της προαθωνικής χερσονήσου ως προορισμού διακοπών που συνάδει με το profile της ολλανδικής τουριστικής αγοράς.
Το άρθρο της Bettina Neseker αναμένεται να περιγράψει την περιοχή της Ολυμπιάδας ως ιδανικό τόπο οικογενειακών διακοπών, ενώ προγραμματίσθηκε να αναρτηθεί στο blog www.citymom.nl, το οποίο συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 30.000 μοναδικών επισκεπτών κάθε μήνα. Ένα δεύτερο ρεπορτάζ θα δημοσιευθεί στο www.ilovegriekenland.nl, το οποίο έχει δημιουργηθεί από το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών, ειδικά για την ευρηματική διαφημιστική καμπάνια που δημιουργούν οι ίδιοι οι Ολλανδοί bloggers που ταξιδεύουν στην Ελλάδα!
Η προαναφερόμενη επίσκεψη αποτελεί συνέργεια του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Γραφείου Ε.Ο.Τ.