Η δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα προβολής που υλοποιεί ο Δήμος σε συνεργασία με την εταιρία Τουριστικού Consulting Re:make
Οι «έξι λόγοι να επισκεφθεί κανείς την Αλόννησο και την εναλλακτική Ελλάδα» αναλύονται σε εκτενές αφιέρωμα του κορυφαίου διαδικτυακού τόπου και διεθνούς brand name της ενημέρωσης, Huffington Post Ιταλίας με 60.000.000 επισκέπτες, έπειτα από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι του Δήμου Αλοννήσου που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο στον εξωτικό παράδεισο των Σποράδων.
Αναφέροντας στο εγκωμιαστικό άρθρο «πως δεν έχει κανείς λόγο να αποθαρρύνεται από την έλλειψη αεροδρομίου», η ταξιδιωτική συντάκτρια, δείχνει εντυπωσιασμένη από το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Ευρώπης, τη σαγηνευτική Παλιά Αλόννησο που σε άλλες εποχές κρατούσε τους πειρατές μακριά, τις πανέμορφες παραλίες που «κρύβουν» ναυάγια στο βυθό τους, τα ανεξερεύνητα αρχαιολογικά ευρήματα, τις αλησμόνητες εκδρομές στη φύση και την ιδιαίτερη τοπική της κουζίνα.
«Με τη βοήθεια επιλεγμένων δημοσιογραφικών αποστολών στοχεύουμε, όχι απλά στην προβολή της Αλοννήσου αλλά στην ανάδειξη της άλλης Ελλάδας, της εναλλακτικής και ποιοτικής, που ο προορισμός μας εκφράζει, δικαιώνοντας την οργανωμένη προσπάθεια για τη βελτίωση των υπηρεσιών και τον εμπλουτισμό του Τουριστικού προϊόντος που επιδιώκει ο Δήμος, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και επαγγελματίες» σχολιάζει ο Δήμαρχος Αλοννήσου, κ. Πέτρος Βαφίνης.
Η δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα προβολής που υλοποιεί ο Δήμος σε συνεργασία με την εταιρία Τουριστικού Consulting Re:make.