Πώς αποφεύγουν τις επιπλέον χρεώσεις εξυπηρέτησης μιας πλατφόρμας βραχυχρόνιας μίσθωσης
Περισσότεροι από δύο στους τρεις Αμερικανούς (68%) παραδέχονται, ότι χρησιμοποιούν μεγάλες πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης, όπως οι Airbnb και Vrbo, με σκοπό να εντοπίσουν μια ενδιαφέρουσα καταχώρηση και στη συνέχεια αναζητούν να κάνουν κράτηση απευθείας στο κατάλυμα, προκειμένου να αποφύγουν τις επιπλέον χρεώσεις εξυπηρέτησης μιας πλατφόρμας.
Παράλληλα, 3 στους 4 δήλωσαν, ότι σχεδιάζουν να δαπανήσουν τα ίδια ή περισσότερα για ταξίδια το 2024, με το 73% να σχεδιάζει περισσότερα ταξίδια από πέρσι. Ωστόσο, για το 92% η τιμή παραμένει ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής παρόχου κράτησης καταλύματος και ίσως για αυτό το λόγο, το 95% επισκέπτεται πολλές ιστοσελίδες πριν λάβει τελική απόφαση για κράτηση. Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποίησε η ιστοσελίδα bnbfinder, (περιλαμβάνει καταλύματα ΒΝΒ, Ιnn και μπουτίκ ξενοδοχεία χωρίς χρεώσεις) σε δείγμα 681 ενηλίκων στις ΗΠΑ, κατά την περίοδο από τις 24 Ιανουαρίου έως τις 6 Φεβρουαρίου του 2024, την οποία επικαλείται το tornosnews.gr.
Οι Αμερικανοί δήλωσαν ότι η απογoήτευσή τους από τις χρεώσεις υπηρεσιών στις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης φτάνει το 8 στην κλίμακα 1-10. Πάνω από 9 στους 10 θεωρούν πιθανό ή πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσουν ιστοσελίδα, που προσφέρει ορισμένα από τα ίδια προνόμια που προσφέρουν πλατφόρμες όπως οι Airbnb και Vrbo, εφόσον δεν έχουν επιπλέον χρεώσεις. Οι κορυφαίες τάσεις που αποκάλυψε η έρευνα όσον αφορά την αγορά ενοικίασης εξοχικών κατοικιών, είναι οι ακόλουθες:
- Το 67% των ταξιδιωτών θεωρεί πιο «σοβαρές επιλογές» τα ακίνητα που έχουν επαγγελματική διαχείριση, παίζοντας πιο σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις κράτησης. Οι τρεις κύριοι λόγοι για αυτό είναι το ανώτερο επίπεδο συνολικής ποιότητας και εμπειρίας (55%), οι ασφαλείς διαδικτυακές συναλλαγές (54%) και η διασφάλιση ελεγμένων και επαληθευμένων καταχωρίσεων για προστασία από παραπλανητικές ή δόλιες ενοικιάσεις διακοπών (51%).
- Ένας στους 5 ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς διακοπών το 2024 επηρεασμένοι από τις αγαπημένες τους ταινίες ή τηλεοπτικές εκπομπές.
- Το 2024 η διάθεση για διακοπές ήλιου-θάλασσας είναι έντονη, με το 58% των ταξιδιωτών να επιλέγει διακοπές παραλίας. Τα οδικά ταξίδια ακολούθησαν, σε ποσοστό 52% και οι επισκέψεις σε οικογένεια και φίλους αποτελεί προτεραιότητα για το 47% των ταξιδιωτών, με το 34% να σχεδιάζει ρομαντικές αποδράσεις. Όσον αφορά τους λάτρεις της περιπέτειας, το 30% προετοιμάζεται για υπαίθριες δραστηριότητες.
- Σχεδόν 1 στους 5 ταξιδιώτες αναφέρει ότι επιλέγει πάντα καταλύματα που δίνουν προτεραιότητα σε βιώσιμες και/ή κοινωνικά συνειδητοποιημένες πρωτοβουλίες, με το 79% των Gen Z και Millennial να συνυπολογίζουν αυτούς τους τύπους ακινήτων στις αποφάσεις κράτησης.
- Μόνο το 10% των ταξιδιωτών σχεδιάζει ταξίδια που συνδυάζουν επαγγελματικές υποχρεώσεις με αναψυχή ("bleisure") το 2024, κάτι που αποτελεί μετατόπιση από τη μεγάλη διάδοση της κουλτούρας της εργασίας εξ αποστάσεως μετά την πανδημία. Άλλοι τύποι ταξιδιών είναι τα μεμονωμένα ταξίδια (17%), τα παραδοσιακά επαγγελματικά ταξίδια (9%) και τα τουρ με επίκεντρο τη γαστρονομία (8%).