Σύμφωνα με τα στοιχεία καταγράφηκε αύξηση κατά 23% σε σχέση με το 2019
Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του αριθμού των Γάλλων που φέτος προτίμησαν να περάσουν στην Ελλάδα τις καλοκαιρινές διακοπές τους, με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις των ταξιδιωτικών πρακτόρων.
«Η Ελλάδα έχει μια πολύ καλή εικόνα, επειδή είναι ένας ολοκληρωμένος προορισμός από πολιτιστική, γαστρονομική, φυσική και παραθαλάσσια άποψη», αναφέρει στην εφημερίδα Les Échos o Κριστόφ Φους, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της TUI France. «Πρέπει επίσης να σημειωθεί, ότι η ελληνική κυβέρνηση διαχειρίστηκε πολύ καλά την κρίση του Covid, καθησυχάζοντας πολύ γρήγορα τους Γάλλους πελάτες. Η Ελλάδα γρήγορα φάνηκε να είναι ένας "ασφαλής" προορισμός. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνέβαλλαν στο να γίνει και φέτος το καλοκαίρι ο αγαπημένος προορισμός των πελατών μας», επισημαίνει ο Φους.
Σύμφωνα με τις αεροπορικές εταιρείες, η φετινή επιτυχία είχε ως αποτέλεσμα την παράταση πτήσεων για έναν επιπλέον μήνα, με τις αφίξεις από Γαλλία να καταγράφουν μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου αύξηση κατά 23% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 και με την περαιτέρω επιμήκυνση να έχει ισχυρές προοπτικές. Από την πλευρά τους, οι tour operators (SELECTOUR, Voyage Privé, κ.α) ενημέρωσαν τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, ότι έχουν πουλήσει όλα τα πακέτα τους για Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, υπάρχει ενδιαφέρον για τους επόμενους μήνες και το 2023 θα είναι χρονιά εδραίωσης.
Εξάλλου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (SETO), οι τουρίστες που επέλεξαν ένα ταξίδι «πακέτο» (πτήση, διαμονή, εκδρομές) έσπευσαν φέτος κυρίως στην Ελλάδα και την Ισπανία. Από την 1η Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου οι Γάλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες μετέφεραν σχεδόν 1,4 εκατ. άτομα σε ταξίδια «πακέτο» εκ των οποίων 289.000 στην Ισπανία και 279.000 στην Ελλάδα. Αναλυτικότερα, στα ελληνικά νησιά σημειώθηκε αύξηση 47% σε σχέση με πέρσι, ενώ στην ηπειρωτική Ελλάδα καταγράφηκε αύξηση 84%.
Σύμφωνα με το Travel Companies, το οποίο συλλέγει στοιχεία από τους tour operators αλλά και από τα ταξιδιωτικά γραφεία, ο προορισμός Ελλάδα σημείωσε άλμα 30% σε σχέση με το 2019. Το ίδιο ισχύει και για τους επαγγελματίες: η ναυαρχίδα του Club Med στο Γρεγολίμανο (Εύβοια) κατέρριψε και πάλι ρεκόρ πληρότητας, παρόλο που το ξεπέρασε το Club στη Μαρμπέλα (Ισπανία), το οποίο μόλις άνοιξε. Στην NG Travel υπήρξε τέλος επίσης έκρηξη στις αναχωρήσεις προς την Ισπανία (90%) και την Ελλάδα (110%).