Έμπειρη αεροσυνοδός τονίζει τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι επιβάτες
Όταν ταξιδεύουμε με αεροπλάνο θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε κάποια πράγματα. Τα επισημαίνει η Denise Kulhman στο Business Insider.
Η Kuhlman, εργάζεται σήμερα για την αμερικάνικη Delta Air Lines. «Πετάει» από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες και συχνά ταξιδεύει στα νησιά της Χαβάης, στο Μαϊάμι, στο Σιάτλ και στο Σικάγο.
Με τα χρόνια η Kulhman έχει μαζέψει εκατοντάδες πτήσεις και έχει εξυπηρετήσει χιλιάδες επιβάτες, οπότε είναι σε θέση να δώσει 5 tips, που θα ήθελε πραγματικά να προσέχουν οι επιβάτες και να σταματήσουν να κάνουν.
Να αγνοούμε τις αεροσυνοδούς
Ως επί το πλείστον, οι αεροσυνοδοί και τα μέλη του πληρώματος αφήνουν τους επιβάτες μόνους κατά τη διάρκεια της πτήσης, ωστόσο, υπάρχουν μερικές βασικές στιγμές κατά τις οποίες επικοινωνούν με τους επιβάτες σχετικά με σημαντικές ενημερώσεις, όπως αναταράξεις, ανακοινώσεις για τη ζώνη ασφαλείας, αλλά και τις στιγμές που μοιράζουν τα γεύματα και τα ποτά.
Η Kulhman επισημαίνει ότι πολύ συχνά οι επιβάτες δεν βγάζουν καν τα ακουστικά τους για να ακούσουν τις αεροσυνοδούς να μιλούν: «Το να αγνοείς κάποιον που προσπαθεί να σου μιλήσει και να σου σερβίρει ποτά ή φαγητό μπορεί να στο όριο του είναι αγενούς», εξήγησε η Kulhman στο Insider.
Αντίθετα, τονίζει ότι είναι καλό να αφαιρεί κανείς τα ακουστικά του ως ένδειξη σεβασμού κι εάν οι επιβάτες δεν θέλουν φαγητό ή ποτό, είναι ευγενικό να πουν προφορικά «όχι».
Κακή χρήση των χώρων αποθήκευσης
Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι αεροσυνοδοί κατά την έναρξη της πτήσης είναι οι επιβάτες που δεν αποθηκεύουν σωστά τις αποσκευές τους στους χώρους αποθήκευσης πάνω από τα καθίσματα. Η Kulhman λέει ότι τίποτα δεν είναι πιο αγενές από κάποιον που βάζει το σακίδιό του σε έναν χώρο αποθήκευσης όταν έχουν προτεραιότητα οι βαλίτσες και οι μεγαλύτερες αποσκευές.
«Οι αεροσυνοδοί πρέπει συχνά να ζητούν από τους επιβάτες να μετακινήσουν το σακίδιό τους (backpack) κάτω από το κάθισμά τους για να χωρέσουν τη βαλίτσα άλλου επιβάτη στο χώρο αποθήκευσης», λέει η Kulhman.
Αφήνουμε στο μπάνιο ένα χάος
Τα μπάνια των αεροπλάνων είναι εξοργιστικά μικρά, γι' αυτό η Kulhman ζητά από τους επιβάτες να διατηρούν τον χώρο όσο το δυνατόν καθαρότερο και πιο τακτοποιημένο: «Θα άφηνες κατουρημένο το κάθισμα της τουαλέτας στο σπίτι σου; Βρέχετε με νερό όλο το πάτωμα όταν πλένετε τα χέρια σας στο σπίτι σας;» τονίζει.
Περιμένουμε δωρεάν κουβέρτες
Ένα κύριο χαρακτηριστικό που θα νιώσει κανείς μέσα σε αεροπλάνο είναι το κρύο στην καμπίνα. Γι' αυτό μπορεί να είναι ανησυτικό για τους αεροσυνοδούς όταν βλέπουν ανθρώπους να επιβιβάζονται στο αεροπλάνο με σορτς ή φανελάκι και μετά να περιμένουν από το πλήρωμα να τους προσφέρει δωρεάν κουβέρτες.
«Από το κορονοϊό και μετά, δεν προσφέρονται κουβέρτες σε πτήσεις εσωτερικού στις ΗΠΑ», λέει η Kulhman και συνεχίζει: «Αυτές τις μέρες, οι κουβέρτες προσφέρονται γενικά μόνο σε διεθνείς πτήσεις. Να είστε προετοιμασμένοι, να φοράτε σορτς για το αεροδρόμιο και μετά να αλλάζετε με τζιν ή παντελόνι για την πτήση, εάν χρειαστεί."
Ζητάμε από τις αεροσυνοδούς να καθυστερήσει την πτήση γι' εμάς
Εάν ένας επιβάτης αργεί να φτάσει στην πτήση του, μπορεί να απευθυνθεί σε μια αεροσυνοδό για βοήθεια και να ζητήσει να βρει έναν τρόπο να τον περιμένει η πτήση, ωστόσο, η Kulhman τονίζει ότι το πλήρωμα πτήσης δεν έχει τη δύναμη να αλλάξει το πρόγραμμα του αεροπλάνου ή την ώρα αναχώρησης.
«Δεν είναι απόφαση της αεροσυνοδού να αλλάξει την ώρα αναχώρησης κατά μερικά λεπτά, ή ακόμα και 30 λεπτά, αυτό είναι απόφαση αεροπορικής εταιρείας», λέει η Kulhman στο Insider και προσθέτει πως αντί να ζητήσουν από τους αεροσυνοδούς να κρατήσουν την πτήση, καλύτερα είναι να απευθυνθούν σε έναν πράκτορα εισιτηρίων ή πύλης για εναλλακτικές διαδρομές πτήσης.