H Κωτσόβολος Πιστοποιημένος Συνεργάτης Παροχής Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης της HP
Η εταιρεία έλαβε εξουσιοδότηση από τη Hewlett Packard για τεχνική υποστήριξη όλων των φορητών και σταθερών υπολογιστών οικιακής χρήσης.
Η Κωτσόβολος, η No 1 αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, συνεχίζει δυναμικά τις επενδύσεις της στο χώρο των υπηρεσιών και της τεχνικής υποστήριξης, με στόχο να παρέχει στους καταναλωτές σε όλη τη χώρα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, οι οποίες θα μπορούν να καλύψουν όλες τους τις ανάγκες.
Στο πλαίσιο αυτό, η Κωτσόβολος αναγνωρίστηκε από τη Hewlett Packard ως ένας από τους πρώτους πιστοποιημένους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης (Home Product Service Partner) στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση αυτή εντάσσεται στην "ομπρέλα" του Support 360o, του ολοκληρωμένου brand υπηρεσιών της Κωτσόβολος και αφορά στην παροχή τεχνικής υποστήριξης σε πανελλαδικό επίπεδο για όλους τους φορητούς και σταθερούς υπολογιστές οικιακής χρήσης HP οι οποίοι βρίσκονται εντός εργοστασιακής εγγύησης, απ’ όπου και αν έχουν αγοραστεί.
Οι υπηρεσίες-εργασίες που θα αναλαμβάνουν τόσο τα Support 360o corners, τα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης της Κωτσόβολος, όσο και το Επισκευαστικό Κέντρο της αλυσίδας στη Μαγούλα, είναι οι ακόλουθες:
Παροχή τεχνικών υπηρεσιών διάγνωσης, επισκευής, συντήρησης για όλους τους φορητούς και σταθερούς υπολογιστές οικιακής χρήσης HP στα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης Support 360o
Πανελλαδική υποστήριξη σε πάνω από 95 καταστήματα της αλυσίδας Κωτσόβολος, για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος.
Πώληση γνήσιων ανταλλακτικών και εξαρτημάτων από τα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης Support 360o εντός των καταστημάτων Κωτσόβολος.
Συλλογή και αποστολή στο Επισκευαστικό Κέντρο Μαγούλας όλων των φορητών και σταθερών υπολογιστών οικιακής χρήσης HP (εντός και εκτός εργοστασιακής εγγύησης), οι οποίοι δεν μπορούν να επισκευασθούν επί τόπου από τα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης Support 360o μέσα στα καταστήματα Κωτσόβολος.
Η εξουσιοδότηση της Κωτσόβολος να προσφέρει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για όλους τους φορητούς και σταθερούς υπολογιστές οικιακής χρήσης HP, αποδεικνύει την αναγνώριση της ισχυρής τεχνογνωσίας που διαθέτει η No 1 αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών. Η διαρκής προσπάθεια της εταιρείας να καινοτομεί αποδεικνύεται τόσο από τα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας και την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει, όσο και από τις νέες υπηρεσίες και συνεργασίες που της προσδίδουν προστιθέμενη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Με αφορμή τη σημαντική αυτή πιστοποίηση που έλαβε η Κωτσόβολος από την HP, ο κ. Μιχάλης Ζιγλής, Supply Chain & Services Director της Dixons South-East Europe, δήλωσε: "Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και χαρούμενοι, καθώς η πολυετής εμπορική συνεργασία της εταιρείας μας με την HP, επισφραγίστηκε με την ανάδειξη της Κωτσόβολος ως ένας από τους πρώτους πιστοποιημένους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της HP στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση αυτή, έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον τομέα των υπηρεσιών της εταιρείας, μέσω του Support 360o, καθώς και τη συνεχή προσπάθεια μας να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους καταναλωτές. Η αναγνώριση αυτή μας τιμά ιδιαιτέρως και εκ μέρους όλης της εταιρείας Κωτσόβολος θα ήθελα να δεσμευτώ ότι θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας με καινοτόμες λύσεις που κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη".
Σχετικά με την εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ είναι η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Η εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ξεκίνησε το 1950 από ένα απλό μαγαζί στην Αθήνα. Σήμερα λειτουργεί 98 καταστήματα και απασχολεί πάνω από 1.700 εργαζόμενους. Από το Σεπτέμβριο του 2004, κάτοχος της πλειονότητας του μεριδίου ιδιοκτησίας της εταιρίας είναι ο Όμιλος Dixons. Επιπλέον, η δυναμική ανάπτυξη της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ τα τελευταία χρόνια την έχει καταστήσει κυρίαρχο στην αγορά των ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα.
Η εταιρεία εξειδικεύεται στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών, οικιακών συσκευών, φωτογραφικού εξοπλισμού, τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, καθώς και στις υπηρεσίες παράδοσης, εγκατάστασης, συντήρησης, επισκευής και προστασίας των προϊόντων μετά την πώληση με τη σειρά υπηρεσιών Support 360ο.
Η Κωτσόβολος βρίσκεται στα ακόλουθα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης:
- Facebook - www.facebook.com/Kotsovolos
- Twitter - https://twitter.com/KotsovolosOn
- You Tube - http://www.youtube.com/user/Kotsovolosgreece
- Google Plus - https://plus.google.com/116092004640999302663#116092004640999302663/posts
Σχετικά με τον Όμιλο Dixons
Η Dixons είναι ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαϊκούς ομίλους στην πώληση ηλεκτρικών ειδών. Ο Όμιλος εφαρμόζει μια πολιτική πολλαπλών καναλιών στη λιανική πώληση και το εμπόριο ηλεκτρικών ειδών, με περισσότερα από 1.300 καταστήματα και ηλεκτρονικά καταστήματα σε 28 χώρες, ενώ απασχολεί περίπου 40.000 εργαζόμενους. Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 100 εκατομμύρια πελάτες πραγματοποιούν τις αγορές τους online και μέσα από τα καταστήματα του Ομίλου Dixons.
Οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν το site της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ στη διεύθυνση www.kotsovolos.gr, είτε για να κάνουν τις αγορές τους online, είτε για να κάνουν κράτηση των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν (reservation), ώστε να τα παραλάβουν οι ίδιοι από το κατάστημα που τους εξυπηρετεί καλύτερα. Το site της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ είναι φιλικό προς τον χρήστη και παρέχει μέγιστη ασφάλεια ως προς τις δικτυακές συναλλαγές.
Οι αλυσίδες και οι ηλεκτρονικές αλυσίδες του Ομίλου Dixons περιλαμβάνουν τα Currys, Dixons.co.uk και PC World στη Μ. Βρετανία και Ιρλανδία, την Elkjøp στις Σκανδιναβικές χώρες, τη UniEuro στην Ιταλία, την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ στην Ελλάδα, την ELECTRO WORLD στην Κεντρική Ευρώπη, την Ελλάδα και την Τουρκία, την PC CITY στην Ιταλία και τη Σουηδία και την Pixmania.com σε ολόκληρη την Ευρώπη.