Στην... αιώνια μάχη της Yahoo με τη Google, το αουτσάιντερ (Yahoo) πέτυχε μια νίκη.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μαρίσα Μίλερ, επιθυμεί η εταιρεία της να επικεντρωθεί στις "καθημερινές συνήθειες των καταναλωτών". Μ' αυτό τον τρόπο, όπως λέει και ξαναλέει στα υπόλοιπα στελέχη της εταιρείας, το Yahoo θα γίνει και πάλι μέρος της καθημερινότητάς τους.
Μέχρι στιγμής, φαίνεται να το πετυχαίνει. Για πρώτη φορά μετά από περισσότερο από δύο χρόνια, οι ιστοσελίδες και οι διαδικτυακές εφαρμογές της Yahoo ήταν πρώτες σε επισκεψιμότητα στη χώρα, ξεπερνώντας την Google, σύμφωνα με τη μηνιαία έκθεση του comScore.
Συνολικά, τη Yahoo επισκέφθηκαν 196,6 εκατομμύρια επισκέπτες, έναντι 192,3 εκατομμυρίων επισκεπτών της Google. Η πρώτη θέση για τη Yahoo είχε να σημειωθεί από το Μάιο του 2011.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μοναδικοί επισκέπτες της Yahoo έχουν αυξηθεί κατά 20% συγκριτικά με πέρσι, όταν η εταιρεία είχε καταταγεί τρίτη, πίσω από Google και Microsoft.
Το Tumblr βοήθησε πολύ στην άνοδο της Yahoo. Η εταιρεία αύξησε, επίσης, κατά πολύ τις μοναδικές προβολές σελίδας, μετά από 12 μήνες πτώσης, τόνισε η ίδια η Μαρίσα Μίλερ.