Φαίνεται πως το γνώριμο “μηλαράκι” της Apple πάνω σε ένα κινητό το κάνει περιζήτητο. Και σίγουρα πιο περιζήτητο από ένα με τα διακριτικά της Samsung. Σύμφωνα μάλιστα με μία νέα έρευνα, η Apple φαίνεται να... “κλέβει” την πελατεία της Samsung, ενώ αντίθετα η πελατεία της Apple παραμένει πιστή στο iPhone.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Partner Consumer Research, Intelligence (CIRP) υποδηλώνει ότι το 42% των πελατών iPhone της Apple μεταξύ του Ιουλίου του 2012 και του Ιουνίου 2013, προχώρησαν σε αναβάθμιση της συσκευής τους επιλέγοντας για ακόμη μια φορά ένα νεότερο μοντέλο iPhone.
Στο αντίπερα στρατόπεδο μόνο το 7% των πελατών της Samsung την ίδια χρονική περίοδο αναβάθμισαν την συσκευή τους επιλέγοντας ένα νεότερο μοντέλο της εταιρείας.
Τα βασικά στατιστικά όπως παρουσιάζονται στο Fortune σήμερα είναι τα εξής:
- 42% των πελατών της Apple από τον Ιούλιο του 2012 μέχρι και τον Ιούνιο του 2013 αναβάθμισαν την συσκευή τους επιλέγοντας ξανά iPhone
- 43% των πελατών της Samsung κατείχε προηγουμένως ένα τηλέφωνο Android, αλλά όχι απαραίτητα ένα που να είναι της Samsung
- Μεταξύ των αγοραστών που άλλαξαν μάρκες, η Apple πήρε τρεις φορές περισσότερους από τη Samsung (33%), ενώ η Samsung πήρε από την Apple μόνο ένα 11%
Η πίστη λοιπόν των καταναλωτών για το εμπορικό σήμα της Apple παραμένει υψηλή ενώ σημαντική είναι και η προσέλκυση νέων πελατών.
Σημαντικό επίσης είναι και πως το iPhone φαίνεται να κερδίζει τους τριπλάσιους χρήστες που το προηγούμενο τηλέφωνο τους ήταν Samsung από ότι το αντίστροφο!
Πηγή: appleworldhellas.com