Μια ιδιαίτερα ευφάνταστη καμπάνια έβαλε σε εφαρμογή η γνωστή εταιρεία λογισμικού Adobe προκειμένου να προωθήσει τις Ημέρες Δημιουργικότητας, μια σειρά online σεμιναρίων και διαλέξεων στις σκανδιναβικές χώρες για το Photoshop, το Illustrator και άλλα προϊόντα της.
Έτσι, έστησε στη Στοκχόλμη σε μια στάση λεωφορείου, μια LCD οθόνη και έναν υπολογιστή, με τον οποίο τραβούσαν φωτογραφία τους ανυποψίαστους επιβάτες. Στη συνέχεια, ένας ειδικός του Photoshop επεξεργαζόταν τη φωτογραφία. Το αποτέλεσμα προβαλλόταν ζωντανά στην οθόνη, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις.