Μετά την κατακραυγή που υπέστη για περιεχόμενο που προωθεί την κακοποίηση και τη βία κατά των γυναικών, το Facebook αποφάσισε να αναβαθμίσει τις πολιτικές που αφορούν τη ρητορική του μίσους.
Το Facebook λοιπόν,όπως ανακοίνωσε, ενέτεινε τις προσπάθειες για να ισορροπήσει την ελευθερία του λόγου με την απαγόρευση της ρητορικής του μίσους. Στο πλαίσιο αυτό, υποσχέθηκε να αναθεωρήσει τις κατευθυντήριες γραμμές του, να βελτιώσει την εκπαίδευση των διαμεσολαβητών και να αυξήσει την ευθύνη όσων δημιουργούν περιεχόμενο, το οποίο είναι βίαιο, αλλά δεν συγκαταλέγεται στο λόγο μίσους.
Όλα ξεκίνησαν, όταν περισσότερες από 100 οργανώσεις για τα δικαιώματα των γυναικών διοργάνωσαν εκστρατεία για την απομάκρυνση από το δίκτυο, δήθεν χιουμοριστικών σχολίων που - στην ουσία - ενέκριναν το βιασμό και την ενδοοικογενειακή βία. Όπως για παράδειγμα, η φωτογραφία μιας γυναίκας σε λουτρό αίματος που έφερε τη λεζάντα: "μ' αρέσει για το μυαλό της".
Από πλευράς του, το Facebook απέκρουσε τις κατηγορίες με τη δικαιολογία περί ελευθερίας του λόγου. Όταν όμως, μετά από δεκάδες χιλιάδες mails και tweets (με το hashtag #Fbrape), πάνω από δεκαπέντε διαφημιστές της Facebook απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το δίκτυο, η εταιρία του Marc Zuckerberg υπέκυψε στις πιέσεις.