Είναι γεγονός, πως όλες οι εταιρίες προσπαθούν να αποκτήσουν μερίδιο στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας και η Microsoft δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Στην προσπάθεια της λοιπόν, αποφάσισε να κυκλοφορήσει στο YouTube μερικές, πραγματικά απίστευτες διαφημίσεις.
Είναι πραγματικά τόσο υπερβολικές που είναι δύσκολο κανείς να τις περιγράψει.
Στη πρώτη διαφήμιση μας παρουσιάζει τη "δύναμη της αφής" (Force of Touch), δείχνοντάς μας τρεις "αθλητές" να τεμαχίζουν καρπούζια με τα δάχτυλά τους.
Στο δεύτερο βίντεο η Microsoft, προσπαθεί να μας εξηγήσει τη σημασία της ταχύτητας και του σχεδιασμού, δείχνοντας μας ένα διαγωνισμό make-up ανάμεσα σε τρεις διαγωνιζόμενες που προσπαθούν να μακιγιαριστούν σε δέκα δευτερόλεπτα.
Τέλος, για να μας δείξει τα πλεονεκτήματα του "work and play"(διασκέδαση και εργασία), έβαλε δύο Ασιάτες πιανίστες να διαγωνιστούν στο πινγκ-πονκ με τον πιο παράξενο τρόπο που θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί.
Η Microsoft διέδωσε σκόπιμα αυτές τις διαφημίσεις με σκοπό να γίνουν viral videos. Ανεξάρτητα αν μας αρέσουν ή όχι, φαίνεται πως είναι ιδανικές για το Διαδίκτυο.