Η Google μας σύστησε την πρότασή της για την αγορά των φορητών υπολογιστών το Δεκέμβριο του 2010, παρουσιάζοντας μας τότε το Cr-48. Μία συσκευή που δε θα έκανε την εμφάνισή της στα ράφια των καταστημάτων αλλά χρησιμοποιήθηκε για την παρουσίαση του λειτουργικού συστήματος της εταιρίας, Chrome OS.
Από τότε η Google, σε συνεργασία με τις Asus και Samsung, μας παρουσίασε τα πρώτα διαθέσιμα προς πώληση Chromebooks το Μάιο του 2011. Πριν λίγους μήνες μάλιστα, απέδειξε ότι συνεχίζει να στηρίζει το συγκεκριμένο πρότζεκτ, κυκλοφορώντας το πιο ισχυρό Chromebook Pixel, που διαθέτει εξαιρετική οθόνη αφής 12,85 ιντσών και ανάλυσης 2560x1700.
Παρά τις προσπάθειες για προώθηση των Chromebooks από την εταιρία, είναι δεδομένο πως ακόμα δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Η Google προσπάθησε να τα παρουσιάσει σαν έναν ταχύτατο ηλεκτρονικό υπολογιστή, που θα είναι πιο απλός και άμεσος στη χρήση και που θα προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Αυτό που αποδείχθηκε όμως στην πράξη, σχεδόν δύο χρόνια μετά την εμφάνισή τους, είναι πως ο κόσμος αντιμετωπίζει αρνητικά τα προβλήματα συμβατότητας που παρουσιάζει το λειτουργικό, δεν είναι διατεθειμένος να μπει σε μία διαδικασία εκμάθησης του νέου συστήματος και αντιμετωπίζει με επιφύλαξη τη σχέση τιμής-απόδοσης που του προσφέρει η Google.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι “χλιαρές” πωλήσεις των Chromebooks που μετά από 21 μήνες στην αγορά, κατάφεραν να αγγίξουν τις 500.000 σε παγκόσμιο επίπεδο, νούμερο που αντιστοιχεί σε λιγότερο από το 1% της παγκόσμιας αγοράς φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών.