Το Facebook ανεβαίνει με μεγάλη ταχύτητα στην παγκόσμια κατάταξη
Τα εμπορικά σήματα της Apple και της Google είναι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά τα πιο ακριβά brands του κόσμου, σύμφωνα με τη λίστα της εταιρείας Interbrand, η οποία συντάσσει τη σχετική λίστα εδώ και 17 χρόνια.
Η αξία του σήματος (brand) της Apple εκτιμάται στα 178,12 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ της Google στα 133,25 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 5% και 11%, αντίστοιχα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Την πρώτη δεκάδα, σύμφωνα με τη λίστα «2016 Best Global Brands», συμπληρώνουν κατά σειρά οι Coca-Cola, Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz και GE.
Τα πέντε εμπορικά σήματα που αύξησαν περισσότερο την αξία τους σε σχέση με το 2015 είναι των Facebook (48%), Amazon (33%), Lego (25%), Nissan (22%) και Adobe (21%).
Είναι προφανές ότι οι εταιρείες τεχνολογίας κυριαρχούν μεταξύ των πιο δημοφιλών και πολύτιμων brands, κάτι που αντανακλά τη γοητεία που ασκούν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές.
Η διεθνής κατάταξη βασίζεται σε τρία κριτήρια: Πωλήσεις-κέρδη των προϊόντων και υπηρεσιών κάθε μάρκας, ο ρόλος της τελευταίας στο να επηρεάσει τις επιλογές των καταναλωτών με την «ακτινοβολία» της και η δύναμη του brand να δικαιολογεί μία αυξημένη τιμή στο αντίστοιχο προϊόν.