Το νέο της λογότυπο παρουσίασε την Τρίτη η Google, ένα μήνα μετά την ανακοίνωση των σχεδίων της για μία ευρεία αναδιοργάνωση του ομίλου, ο οποίος πλέον έχει επεκταθεί πολύ πέρα από τις υπηρεσίες αναζήτησης στο Διαδίκτυο. Τα νέο λογότυπο διατηρεί τα 4 χρώματα (μπλε, κόκκινο, κίτρινο και πράσινο) το οποίο χρησιμοποιεί η εταιρεία από το 1998, όμως τα γράμματα είναι πλέον σε μία πιο μινιμαλιστική γραμματοσειρά, παραλλαγή της sans-serif, την οποία η εταιρεία αποκαλεί «Product Sans».
Επίσης, το λογότυπο έχει πλέον μεγάλη ομοιότητα με εκείνο της Alphabet, την μητρική εταιρεία της Google.