Προβληματισμό για τους χρήστες του Facebook επιφυλάσσουν οι νέες εξελίξεις, με την εξαγορά της διαφημιστικής πλατφόρμας Atlas.
H νέα πλατφόρμα εγκαινιάστηκε τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου και με βάση εκείνη, την οποία εξαγόρασε το Facebook από τη Microsoft, θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα στοιχεία που συλλέγει από τους χρήστες του και εκτός της δικής του πλατφόρμας.
Ουσιαστικά, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα συλλέγει πληροφορίες για τις προτιμήσεις των χρηστών του και θα τις δίνει σε τρίτους.
Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι οι στοχευμένες διαφημίσεις θα μας ακολουθούν και εκτός Facebook.
H πλατφόρμα Atlas ανήκε μέχρι πέρσι στη Microsoft από την οποία το Facebook την εξαγόρασε έναντι 100 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πρόκειται ουσιαστικά για το αντίπαλο δέος του AdWords της Google που θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ακολουθούν τους χρήστες σε διάφορες ιστοσελίδες εκτός του Facebook και σε συσκευές smartphone, επεξεργαζόμενο ουσιαστικά τις προτιμήσεις που έχουμε δηλώσει σε διάφορες σελίδες, ομάδες ή διαγωνισμούς στο Facebook.
Οι χρήστες ανησυχούν για το πώς θα διαχειρίζεται το Facebook τα προσωπικά τους στοιχεία, για τους διαφημιστές αποτελεί μια καλή εναλλακτική της Google. Έτσι κι αλλιώς, η Google ήδη το κάνει αυτό, μέσω του AdWords και πλέον για τις διάφορες ιστοσελίδες, η Atlas παρέχει μία ακόμη λύση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Twitter φέρεται να είναι συζητήσεις με το Facebook για να μπει στην ίδια πλατφόρμα.