Τα σκήπτρα του πιο αναγνωρίσιμου brand του κόσμου πήρε πλέον η Google μέσα από τα χέρια της Apple. Έτσι η εταιρεία - κολοσσός του διαδικτύου είναι πλέον το πολυτιμότερο brand name του κόσμου, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Millward Brown.
Μέσα στο 2014, η αξία της Apple κατρακύλησε κατά 20% αγγίζοντας τα 148 δισ. δολάρια.
Αντίθετα, η Google είδε την αξία της να εκτοξεύεται κατά 40% στα 159 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με τη Millward Brown αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Apple δεν παρουσίασε κάποιο νέο προϊόν που να κέντρισε το ενδιαφέρον των παγκόσμιων αγορών.
Από την άλλη πλευρά η Google παρουσίασε σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών όπως τα οχήματα που δεν χρειάζονται οδηγό, τα γυαλιά Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο "Project Ara", κ.ά.
Την επόμενη θέση καταλαμβάνει η IBM. Η Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η θέση.