Όταν η Samsung ανακοίνωσε για πρώτη φορά το Galaxy Note, ένα «υβρίδιο» tablet και smartphone (phablet ή tabletphone), το οποίο διατηρούσε όλα τα χαρακτηριστικά ενός τηλεφώνου αλλά με οθόνη πέντε ιντσών, οι αντιδράσεις των καταναλωτών ήταν ανάμικτες.
Οι αρχικές εκτιμήσεις κάποιων πως η νέα αυτή κατηγορία δεν θα έβρισκε απήχηση στους καταναλωτές σύντομα διαψεύστηκαν από τον σημαντικό αριθμό πωλήσεων της συσκευής. Ένα χρόνο αργότερα, ο το ανανεωμένο Galaxy Note II όχι μόνο φαίνεται πως όχι απλά τα πάει αρκετά καλύτερα, αλλά έχει τριπλασιάσει τις πωλήσεις του σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Το Note II κυκλοφόρησε αρχικά τον Σεπτέμβριο στην Νότια Κορέα και ένα μην αργότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο. Από τότε, σύμφωνα με τα στοιχεία της Samsung, έχει σημειώσει τρία εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε μόλις 37 ημέρες.
Ο αριθμός αυτός είναι τριπλάσιος από τις αντίστοιχες πωλήσεις του πρώτου Galaxy Note, το οποίο πούλησε περίπου ένα εκατομμύριο συσκευές τον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του. Το νούμερο αυτό βέβαια μπορεί να ακούγεται αρκετά μικρό σε σχέση με άλλες συσκευές. Το iPhone 5 για παράδειγμα πούλησε περίπου 5 εκατομμύρια συσκευές μέσα το πρώτο σαββατοκύριακο της διάθεσης του.
Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε πως ουσιαστικά πρόκειται για μια νέα κατηγορία συσκευών και τρία εκατομμύρια πωλήσεις σημαίνουν πολλά για την κορεάτικη εταιρεία. Η Samsung όχι μόνο αποτέλεσε την πρωτοπόρο στην κατηγορία των phablets, αλλά κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρων αρκετών χρηστών αλλά και ανταγωνιστικών εταιρειών σε αυτά.