Από τη στιγμή που κυκλοφόρησαν, πολλές αεροπορικές εταιρίες έσπευσαν να υιοθετήσουν τα γυαλιά της Google, αρχικά σε πειραματική φάση.
Η αεροπορική εταιρία Virgin Atlantic έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τα γυαλιά της Google, ενώ η ελβετική εταιρία SITA έχει δημιουργήσει το αναγκαίο λογισμικό που καλωσορίζει τους επιβάτες της Virgin, στο δικό της χώρο VIP του Χίθροου του Λονδίνου.
Μια οθόνη πάνω από τα μάτια επιτρέπει στον αεροσυνοδό να ελέγχει τους επιβάτες αλλά και τις πληροφορίες για την πτήση. Παράλληλα, μια ενσωματωμένη κάμερα σκανάρει το εισιτήριο και το διαβατήριο, κάτι που σημαίνει ότι η επιβίβαση ολοκληρώνεται απλά σε ένα δευτερόλεπτο.
"Οι αντιδράσεις που είχαμε, ήταν πολύ καλές. Είναι κάτι καινούργιο και ο κόσμος είναι περίεργος. Άφησα μερικούς επιβάτες να δοκιμάσουν τα γυαλιά" τόνισε ο Κένεθ, αεροσυνοδός της Virgin Atlantic.
"Υπάρχουν και πολλά άλλα πεδία, όπου η πλειονότητα του προσωπικού που δουλεύει για την εταιρία χρειάζεται να είναι σε κίνηση. Είτε είναι στο έδαφος, είτε επιδιορθώνει τα αεροπλάνα, είτε τα πιλοτάρει ή είναι αεροσυνοδός. Οι περισσότεροι από αυτούς κινούνται, οπότε εμείς προσπαθούμε να βρούμε πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να διευκολύνει τη δουλειά τους και παράλληλα να βελτιώσει την εμπειρία του επιβάτη από όλες τις υπηρεσίες που του παρέχονται" εξήγησε ο Τιμ Γκράχαμ, υπεύθυνος καινοτομιών και ανάπτυξης της Virgin Atlantic, στο Εuronews.
Η δοκιμαστική περίοδος αυτής της νέας τεχνολογικής εφαρμογής διαρκεί έξι εβδομάδες στο Χίθροου του Λονδίνου και αν τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά, σύντομα θα εφαρμοστεί και σε άλλα αεροδρόμια, όπως αυτό της Νέας Υόρκης και του Σαν Φρανσίσκο.