Τρεις νέες διαφημίσεις δημοσίευσε η Samsung USA στον λογαριασμό της στο YouTube. Αυτή τη φορά η κορεάτικη εταιρεία δεν επιτίθεται τόσο άμεσα στην Apple, τον κύριο ανταγωνιστή της στην Αμερικάνικη αγορά, αλλά προτιμά να αναδείξει κάποια από τα κύρια χαρακτηριστικά της συσκευής της.
Στο πρώτο βίντεο η Samsung διαφημίζει με αρκετά πρωτότυπο τρόπο την δυνατότητα αποστολής αρχείων μέσω της τεχνολογίας NFC.
Ενώ ο πατέρας φεύγει για επαγγελματικό ταξίδι, τα παιδιά του αλλά και οι γυναίκα του του στέλνουν στο κινητό βίντεο που έφτιαξαν, χωρίς να αντιμετωπίζουν τις χρονοβόρες αναμονές που απαιτούνται για την αποστολή αρχείων μέσω Bluetooth.
Το βίντεο της γυναίκας του μάλιστα αφήνει αρκετά υπονοούμενα για το περιεχόμενο του!
Το δεύτερο διαφημιστικό επικεντρώνεται στο S-Hub και στην δυνατότητα των χρηστών να ακούσουν την μουσική συλλογή τους από όπου θέλουν μέσω streaming. Ο απροετοίμαστος πρωταγωνιστής τα κάνει «μαντάρα» στο ραντεβού του επιλέγοντας το λάθος κομμάτι στο στερεοφωνικό του. Ευτυχώς η κοπέλα του αναλαμβάνει να σώσει την κατάσταση στέλνοντας του μια πιο ρομαντική playlist μέσω S-Beam.
Στο τρίτο βίντεο βλέπουμε δυο παίκτες να παίζουν το ίδιο παιχνίδι δίπλα-δίπλα, ο ένας στο iPhone και ο άλλος στο GS3. Η διαφήμιση προβάλλει κυρίως το μέγεθος της οθόνης του κινητού της Samsung, με τον κάτοχο του iPhone να παραπονιέται συνεχώς, λέγοντας πως «δεν μπορώ να δω» και «πώς να κερδίσω, έχεις μεγαλύτερη οθόνη», με μια παρευρισκόμενη να του απαντάει κατάλληλα.