Με επίσημη ανακοίνωση της στο εταιρικό της blog η Yahoo ανακοίνωσε την απόφαση της να αποχωρήσει από την Νότια Κορέα μέχρι το τέλος του χρόνου, ως μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειας αναδιάρθρωσης της εταιρείας. Η αποχώρηση αυτή μάλιστα αποτελεί την πρώτη από μια σειρά αποχωρήσεων από τις Ασιατικές αγορές.
«Η απόφαση αυτή αποτελεί μέρος της προσπάθειας μας να εκσυγχρονίσουμε τις λειτουργίες μας και να εστιάσουμε τους πόρους μας στην ανάπτυξη μιας ισχυρότερης επιχείρησης με σκοπό την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και την επιτυχία» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
«Από το 1997, η ομάδα μας στην Κορέα παρέχει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και υπηρεσίες και έχει δημιουργήσει ένα επιτυχημένο δίκτυο αναζήτησης και διαφήμισης. Είμαστε περήφανοι με το έργο τους. Όμως, παρά την σκληρή δουλειά της, η κορεάτικη ομάδα έχει αντιμετωπίσει αυξανόμενες προκλήσεις τα τελευταία χρόνια που καθιστούν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων μας πολύ δύσκολη».
Δεν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για τους λόγους που η Yahoo αποφάσισε να αποχωρήσει. Το σίγουρο είναι πως μιλώντας για αυξανόμενες προκλήσεις, η Yahoo δεν αναφέρεται μόνο σε θέματα ανταγωνισμού, αν και βρίσκεται στην ένατη θέση της κατάταξης της Alexa για τις δημοφιλέστερες ιστοσελίδες της χώρας, πίσω από την Google και την κινέζικη μηχανή αναζήτησης Baidu.
Σημαντικό ρόλο παίζει και πολιτική της χώρας όσον αφορά το διαδίκτυο. Νόμοι όπως η απαίτηση χρήσης των πραγματικών ονομάτων των χρηστών σε διαδικτυακές υπηρεσίες καθώς και η απαγόρευση δημοσίευσης στο YouTube για τα τελευταία τρία χρόνια μπορεί να έχουν πια καταργηθεί αλλά σίγουρα έχουν επηρεάσει την λειτουργία πολλών διεθνών υπηρεσιών. Κάλλιστα η αποχώρηση της Yahoo μπορεί να οφείλεται και σε αυτούς.
Εκτός αυτού, η Yahoo ανακοίνωσε ακόμα το κλείσιμο της υπηρεσίας check-in «Koprol» στην Ινδονησία, η οποία είχε σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί το Foursquare, σταμάτησε όμως την λειτουργία της τον Αύγουστο.