Δουλειά έπιασε (πιλοτικά για την ώρα) η πολυαναμενόμενη υπηρεσία του Facebook, το Facebook at Work.
Ήδη αρκετές εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν πιλοτικά την εφαρμογή.
Η εφαρμογή αυτή, απευθύνεται ειδικά σε επαγγελματίες, στελέχη και εργαζόμενους εταιρειών, με στόχο να διευκολύνει την μεταξύ τους επικοινωνία.
Πρόκειται για ένα υπο-δίκτυο του γνωστού κοινωνικού δικτύου, που έρχεται να ανταγωνιστεί ανάλογες υπηρεσίες και εταιρικά κοινωνικά δίκτυα όπως το LinkedIn και το Yammer της Microsoft.
Το Facebook at Work, που έχει την έδρα του στο Λονδίνο, σύμφωνα με το BBC θα είναι μια αυτόνομη εφαρμογή με δική της ιστοσελίδα, που μπορεί να κατεβάσει κανείς από ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών (app store). Ο λογαριασμός ενός χρήστη στο Facebook at Work θα είναι τελείως ξεχωριστός από τον προσωπικό λογαριασμό του στο κυρίως Facebook. Οι πληροφορίες που ανταλλάσσουν οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης, θα είναι προσβάσιμες μόνο από αυτούς και όχι από τρίτους εκτός της εταιρείας.
Βασικό διαφημιστικό όπλο του Facebook at Work είναι ότι μπορεί να κάνει πιο παραγωγική την εργασία ενός επαγγελματία, ενθαρρύνοντάς τον να ανταλλάξει ιδέες και εμπειρίες με άλλους.
Όταν ένας εργαζόμενος κάνει μια ανάρτηση, αυτή θα μπορεί να εξαπλώνεται μέσω του Facebook at Work, στους συναδέλφους του σε όλη την επιχείρηση.
Ουσιαστικά το νέο δίκτυο, με την δυνατότητα στοχευμένης επικοινωνίας του, θα ανταγωνίζεται το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες εταιρικής ενδοεπικοινωνίας. Εδώ και καιρό, άλλωστε, υπάρχουν πολλά παράπονα ότι οι εργαζόμενοι κατακλύζονται από πληθώρα e-mail, εν πολλοίς άχρηστων, πράγμα που επιβαρύνει την εργασία τους χωρίς λόγο.
Ο εκπρόσωπος του Facebook at Work Λαρς Ράσμουσεν διαβεβαίωσε ότι το νέο δίκτυο θα διαθέτει υψηλού επιπέδου δικλείδες ασφαλείας έναντι των επίδοξων χάκερ, ενώ ανέφερε ότι η πρώτη ομάδα εταιριών που θα δοκιμάσουν τη νέα υπηρεσία, προέρχονται από διάφορους κλάδους της οικονομίας.
Το "Facebook at Work" ετοιμάζεται από πέρυσι σε συνθήκες μυστικότητας.
Το Facebook συνεχίζει την εξάπλωσή του, έχοντας ξεπεράσει τους 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.