Ποια sites επηρεάζουν περισσότερο τις γυναίκες στα ψώνια τους

1 στις 3 γυναίκες όταν θέλει να ψωνίσει συμβουλεύεται πλέον το Facebook.

Όπως δείχνουν τα δεδομένα έρευνας του Netbase, τα οποία δημοσιεύει το Business Insider:

Το 28% των γυναικών που ερωτήθηκαν θεωρούν εαυτό "Fashionistas".

Το 33% συμβουλεύονται το Facebook προτού ψωνίσουν κάτι (περισσότερες από ότι συμβουλεύονται τα ειδικά blogs μόδας).

Το 30% συμβουλεύεται το Facebook πριν ψωνίσει ρούχα για τη δουλειά.

Το 24% συμβουλεύεται το Pinterest.

Τα blogs μόδας είχαν μεγαλύτερη επίδραση από τα social media μόνον όσον αφορά στην αγορά ρούχων για ειδικές περιπτώσεις (π.χ. γάμος, δεξιώσεις).

Στο παρακάτω γράφημα φαίνεται από ποια sites επηρεάζονται οι γυναίκες όταν ψωνίζουν καθημερινά ρούχα (πρώτη στήλη), ρούχα για ειδικές περιστάσεις (δεύτερη στήλη), αθλητική ένδυση (τρίτη στήλη) και ρούχα για τη δουλειά τους (τέταρτη στήλη) - Πατήστε πάνω στο γράφημα για μεγέθυνση