Το προεδρικό debate ανάμεσα στον Barack Obama και τον Mitt Romney είχε την «τιμητική» του στο διαδίκτυο αφού μεγάλος αριθμός χρηστών επέλεξαν να παρακολουθήσουν την πολιτική διαμάχη online. Ο ακριβής αριθμός δεν είναι ακόμα γνωστός, στοιχεία της Nielsen όμως μιλούν για 67.2 εκατομμύρια online θεατές.
Το YouTube υποστηρίζει πως σημείωσε εκατομμύρια επισκέψεις σε «έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς ταυτόχρονων θεατών που σημείωσε ποτέ μια ζωντανή ροή». Μια άλλη δημοφιλής υπηρεσία streaming, το Ustream ισχυρίστηκε πως η ζωντανή κάλυψη του debate αλλά και video σχετικά με αυτό συγκέντρωσαν πάνω από 3.5 εκατομμύρια θεατές.
Άλλες υπηρεσίες και μέσα μαζικής ενημέρωσης που βγήκαν «κερδισμένα» από το προεδρικό debate ήταν η AOL, η Hulu και η Wall Street Journal η οποία προέβαλλε την πολιτική διαμάχη σε πάνω από 100.000 θεατές. Το CNN προσέλκυσε πάνω από 5 εκατομμύρια θεατές στα video σχετικά με το debate καθώς και 1.2 εκατομμύρια θεατές στην ζωντανή κάλυψη, νούμερα τα οποία την χρονιά που διανύουμε ξεπέρασε μόνο η κηδεία της Whitney Houston.
Άλλο ένα στοιχείο του ρόλου που έπαιξε το διαδίκτυο στην προβολή αλλά και τον σχολιασμό του debate ήταν ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός μηνυμάτων που σημειώθηκαν στο Twitter, 10.3 εκατομμύρια tweets σύμφωνα με την υπηρεσία.
Με ολοένα και αυξανόμενο ποσοστό χρηστών να το για την ενημέρωση του, το διαδίκτυο έφτασε να βρίσκεται στην δεύτερη θέση της προτίμησης των Αμερικανών, ξεπερνώντας παραδοσιακά μέσα όπως οι εφημερίδες και η τηλεόραση.