Το Twitter συνεργάζεται με το NBA

Η επέκταση του περιεχομένου του Twitter σε κάτι περισσότερο από 140 χαρακτήρες, συνεχίζεται με τη δυνατότητα προβολής των καλύτερο στιγμών από τα παιχνίδια των play - offs του NBA μέσα στα Tweets. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg μάλιστα, αναφέρει πως η συμφωνία περιλαμβάνει και την παράλληλη προβολή διαφημίσεων ταυτόχρονα με τα τα εντυπωσιακά highlights.

Το NBA θα δημοσιεύει στιγμιότυπα από την τρέχουσα σειρά των play - offs με το hashtag: #NBARapidReplay, ενώ οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται από τους χορηγούς, συμπεριλαμβανομένων των Sprint Nextel, Taco Bell και Sony Pictures. Ο υπεύθυνος του Twitter, Adam Bain αρνήθηκε να αποκαλύψει τις οικονομικέ λεπτομέρειες της συμφωνίας.

Νωρίτερα, μέσα στην περασμένη εβδομάδα, το Twitter ανακοίνωσε μία παρόμοια συμφωνία και με το ESPN, στην οποία θα παρουσιάζει στιγμιότυπα από παιχνίδια μέσα στα Tweets, αλλά και θα πουλά διαφημίσεις στους χορηγούς.

Το Twitter έχει καταφέρει να γίνει η προεπιλογή για τους τηλεθεατές που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να σχολιάζουν τα γεγονότα που παρακολουθούν στην τηλεόραση. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν πως, όσο αυξάνονται οι συζητήσεις για ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, τόσο αυξάνει και η τηλεθέαση του.